17 Kasım 2012 Cumartesi

ben büyük adam olucam.

bu aralar boyumdan büyük işlere kalkışıyorum sevgili. çok bi cesaretliyim. herkese umut vermek istemiyorum ama bi fazla umut dağıtır oldum sevgili. hayallerimizi gerçekleştirmek için ilk büyük adımımı bu sefer atıyorum sevgili. biliyorum başaracağım. biliyorum yapacağım. çünkü sen varsın içimde sen varsın kalbimde. sen olduğun müddetçe başaracağıma inanacağım sevgili.
sanırım ilk defa büyük adam olmak için adım atacağım.
babam yine her zamanki gibi inanmayacak biliyorum.
kardeşim inanıyor.
anneme daha anlatmadım. aman oğlum dikkatli ol. diyip telaşa girmesin diye anlatmadım.
sana zaten anlatamadım sevgili.
ama şey
bir şey desem kızmasın di mi?
kalbimdesin ya hani sende duymuş, bilmiş olur musun?
neyse sustum sevgili.
kızma.
saçmalama onur deme.
oysa burada olsan.
yaşasan anılarımda,
yaşasan gözlerimde.
konuşurdun cesaretlendirirdin di mi?
-yaparsın sen! kimin sevgilisisin derdin di mi?
-yaparsın sen! korkma aptal sen başarırsın abim gibisin derdin di mi?
neyse...
bunlar derin mevzular açmayalım.
deşmeyelim anıları.
akmasın göz yaşları...
çalmasın  ayla dikmen...
bozulmasın puzzle...
hakkımda hayırlısı olsun sevgilim. ya batacağım, ya çıkacağım çıkarsamda hayallerimiz gerçekleşecek.
ufak bi ev ama mutfağı büyük olan.
bi arabamız modelini yazmıyorum eminimki sen benden iyi bilirsin.
bir hayalimizde birlikte kuracağımız iş yeri olsun mu? (saçmalıyorum sanırım sensiz hayal kurmada neyin nesi?)
-şifa
-ulaş...
başka hayalimiz neydi sevgili? söylesene.

sanırım ben büyük adam olacağım sevgili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder