28 Kasım 2012 Çarşamba

son dem

kimisi anne özlemiyle
kimisi baba özlemiyle
kimisi kardeş özlemiyle
kimisi arkadaş, dost özlemiyle
kimisi ise kaybedilmiş, yitrilmiş sevgili özlemiyle yanıp tutuşur.. bu hayatta.
aslında hepsi farklıdır.
hepsi acıtır insanı
hepsi yaralar
hepsi hüzünlendirir
hepsi ağlatır.
ben sevgili özlemiyle yanıp tutuşanlardanım.
yitirilmiş hayatlarım, geleceklerim var.
kaybedilmiş bir sen varsın bu hayatta.
özledim.
ağladım.
bekledim.
şimdi ise özlemenin son demlerini yaşıyorum inan bana.
güven.
son demler hep acı olur bilirsin.
çayın son kalan dibi gibidir.
çay bitmek üzeridir.
içmek istemezsin ama içersin.
işte öyle ayrılığın, özlemin son demlerindeyim.
kim bilir belki gelir de
yeniden çay demlersin sevgili...

özlemim ol.
beklentim ol.
hep benim ol.
her şeyim ol.
sen konusunda hep bencilim işte sevgili.

göz yaşlarımın son damlası gibiydin
bırakmaya kıyamadığım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder