17 Kasım 2012 Cumartesi

senin sensizliği

hangi alfabenin harfleri anlatabilir sana olan özlemi mi?
hangi alfabenin harfleriyle yapılmış kelimeler anlatabilir sana olan özlemi mi?
hangi dil?
hangi beden?
hangisi?
mevsimler anlatabilir mi sana olan özlemi mi?
aylar?
günler?
saatler?
kasım ayında aşk bi başkadır diyenlere inat aşk senle bi başkaydı sevgili.
ayı unut.
yılıda
günü de
mevsimleri de
her şeyi bir kenara bırak.
AŞK SENLE BAŞKAYDI.

sen başkaydın.
sen kalptin
sen bendin
sen bedendin.
sen eşittir bendin sevgili bendin.
sevmenin senli halini yaşar oldum bu günler.
yazmak gelmiyor
ağlamak gelmiyor
hayal etmek gelmiyor.
artık bunların hiç biri gelmiyor sevgili.
unuttum mu seni?
unutuyor muyum?
unutmanın eşiğinde miyim?
yok hayır sevgili.
biliyorum.
unutamam
unutamayacağım da.
beklemenin suskunca halindeyim sanırım.
senin gibiyim tam da
susuyorum.
bekliyorum.
özlüyorum.
gelemiyorum.
ama
sen biliyorsun di mi sevgili?
anlıyorsun?
rüyalarımda daha çok görmeye başladım seni.
nerdesin şimdi?
neler yapıyorsun?
hatırlarına geliyor muyum?
aklından geçiyor muyum?
yo yo hayır! aklından geçmesem de olur aklının ucundan geçiyor muyum sevgili?
hissediyor musun yokluğumu?
geceleri ağlıyor musun?
geceleri "onur" diye sayıklayarak uyanıyor musun?
ailemi rüyanda görüyor musun?
elin kaleme gittiğinde ellerin hep "onur" yazıyor mu?
sanırım
sanırım sanırım
olmuyor sevgili
olsa gelirdin di mi?
gerçi gelmesende olur.
bi işaret bıraksan gökyüzüne inan görürüm sevgili.
artık onuda yapmaz oldun.
sevgin bitti mi?
özlem?
ben
e yani ben hepsini yapar oldum.
geceleri "elif",
elim kalemde "elif",
hayatım da "elif"
kalbimde "elif"
ben sahi gerçekten unutmadım sevgili
yoksa unutsaydım bilirdim seni.
düşünmezdim
onca insan varken
onca kişi varken
ısrarla sen demezdim
sen diyemezdim.
unutmadım sevgili.
unutamadım.
seni sevmenin sensizlik halini yaşar oldum bu günlerde.
cümlelerim devrik.
kelimelerim anlamsız.
beklemelerim kifayetsiz.

özlem
sevgi
sen



1 yorum: