29 Kasım 2012 Perşembe

ne varsa söyledim işte.

yazacağım. cümlelerim devrik olacak.  tüm duygumu kusacağım. sakladıklarım her şeyi söyleyeceğim. öyle kafiyeli yada kulağa hoş gelsin diye benzetişlerimde olmayacak belki. ama kendimi anlatacağım. kendimi sensiz sana anlatacağım.


özlüyorum seni. bok gibi özlüyorum işte. küfür eder gibi. özlüyorum kelimesinin tam anlamını vererek özlüyorum. içime nasıl işlemişsen nasıl benliğime girdiysen gitmedin bi türlü. kaç duş aldım senden sonra arıtamadım seni. kurtulamadım senden. hep bi yanda çıktın karşıma. yeniden canlandın yeniden ateşlendin. kaç vakit geçmeli seni unutmam için? kaç insan? kaç beden? kaç?...

hıçkıra hıçkıra ağlıyorum bunları yazarken. inan bana acı diye değil bunu söyleyişim. inan acındırmakta değil. ulan ağlıyorum işte. yitik bi aşka. yitirilmiş sevgiliye. geleceğime. sana ağlıyorum ulan sana.! her bir damlam helal olsun sana. feda olsun. ulan göz pınarları dedikleri şey kuruyana kadar ağlayacağım biliyorum. biliyorum bir daha da hiç ağlamayacağım. onu çok merak ediyorum aslında geldiğin gün mü olacak? öldüğüm gün mü?

seviyorum da hala seni. olmuyor birileri girmeye çalışıyor hayatıma. o böyle olmaz! elif böyle yapmazdı diyordum. hep uzaklaşıyorlar... elif böyle değildi lafını çok kullanır oldum. sen benim ölçeğimmişsin meğer. ulaşılmazlığım. sonum noktam...
elif olsa böyle yapmazdı elif olsa böyle yapmazdı.... yok işte olm yok elif yok kabul et. yok o hiç olmadı. sen hayal kurdun. bir şeyler yaşadın tek başına. yok işte elif yok ulan yok.... o hiç olmadı ki . bir daha olmayacakta. kendi kurduğun dünyanda yaşayan saçma insansın işte elifide sen uydurdun. sen sevdin. sen yarattın işte. sen sevdin sen... kimse kimseyi aşık etmedi ki kendine.
sen uydurdun ekimleri 23'ünü.
sen uydurdun haziranların 6'sını.
zaten tarih takıntın vardı bunlarda bahane oldu.
hep tek başına kutladın onları aslında elif hiç yoktu olm. yoktu. elif yoktu onur yoktu....
annene de bunu inandırdın kardeşine de herkese inandırdın olmayan bi sevgiliyi. annen gördü mü onu? duydumu sesini? hepsini sen uydurdun işte. sevdin yarattığın karakteri. onunla oldun.
gitmesi gerekti gitti işte. olmayan bi karakter bi insan gitti.elif gitti onur gitti.
yazması söylemesi ne zormuş lan ne zormuş!
elif gitti onur diyenlere inat hep gitmedi o bende diyordum yazması söylemesi ne zoormuş lan ne.
elif yok onur artık diyenlere inat. elif burada demek ne zormuş onur ne..... yazamıyorum elim gitmiyor artık korkuyorum kendimden.  saçma şeyler yapacağım diye korkuyorum işte... çok özledim sesini. çok.....

ağlama sus ulan artık aptal çocuk desene.
belki o zaman ağlamam zırlamam kesilir. başım ağrımaz. kağıtlar ıslanmaz...
gitme dön...
gitme benden...

1 yorum: