22 Ocak 2012 Pazar

Rüyalarda sen

Sevgilim,
Bugün rüyamda seni gördüm. Her zamanki gibi kavuşamıyorduk ve ben yine ağlıyordum.
Sen uzaklarda bana bakıyordun. Bende sana yanına gelmeye çalışıyorum ama hep kaçıyorsun. Sonra birden ne olduysa yanına gelebildim. Ağlamaklıydım rüyamda konuşuyordum seninle "Neden cevap vermiyorsun?" , "Niçin yoksun" gibi 5N1K sorularını soruyordum. Ama hiçbirine cevap vermedin sevgilim. Neden vermedin? Çok mu kırgınsın bana?

Aylar sonra ilk defa uykudan ağlayarak uyandım. Bu biraz kötü duygu bilmezsin belki. Tam sana kavuştum derken seni kaybettim. Belki başka rüyalarımda seninle olabilirim.

Dün sevgilim sensizliğimin 8. ayını doldurdum. Sensiz günler zor geçiyor. Geçiyor görünse bile sensiz zor be işte. Olmuyorki yapamıyorum. Olduramıyorum bir başka sen. Kim bilir bu kaç ay böyle gidecek kaç yıl...
Birşeyi çok iyi biliyorum. Seni özledim be. tenini kokunu gülüşünü gözlerini en önemlisi sen özledim...
Ellerim üşüyor sevgilim bu soğukta sen olsan ısıtırdın demi?
Kalbim ağrıyor, ellerim titriyor. Ara da bi ağlamaklı oluyorum. Kimse onur dur yapma demiyor. Sen olsan derdin demi sevgilim. Özledim be seni.. Gel neredeysen kimleysen gel...

Seni çok seviyorum sevgilim...

2 yorum:

  1. bazen birine ömrünüzü adarsınız herşeyiniz olur
    o olmadan yaşayamam dersiniz. ama yanlış yaptgınızı sonradan anlar
    ve pişmanlık duyarsınız. çok güvenmenin ve asla yapmaz demenizin
    sonucunda üzülen ve kırılan sizsinizdir. asla yerine gelmeyecek
    parçalarınızı almıştır sizden o çok güvendiğiniz. onunla yaşadığınız
    herşey ilktir, ilk oldugu için güzel, masum, anlatılamaz ve farklıdır.
    her şey güzel giderken birden tepetaklak olmaya başlar (ya da aslında
    tepe taklaktırda siz görmek istemezsiniz). yavaş yavaş gözünüz
    açılmaya başlar. eskiden alttan aldğınız şeyler size batar ve artık
    sizde onun yaptığı gibi 'kalbi kırılr mı? diye düşünmeden içinizi
    soğutmaya çalışırsınız. yavaş yavaş daha da beter bi hale gelir
    aranızdakiler. artık bi ilişki değildir aranızdaki ama kabul
    etmeme -edememe- devri yaşar her insan, o kadar yaşanmışlıktan sonra.
    artık 'kabullenme' dediğimiz şey olur ve sizin hayatınız tamamen
    değişir. onca yıl sizin 'herşeyinizken' git gide 'hiçbir şeyiniz'
    olmaya başlar. bu biraz(!) can yakar. sanki ayrılmanızın acısı yetmiyormuş gibi onsuz geçirmeye başladığınız gecelerde,günlerde daha çok
    düşünme fırsatı yakalarsınız ve 'nerde yanlış yaptım' der ve yine suçu
    kendinizde aramaya başlarsınız. ama düşündükçe aslında çok bile
    dayandığınızı sizin bi suçunuz olmadığını anlarsınız. ayrılık aşamasında
    bile hiç bi çaba göstermediğini farkedersiniz.
    ayrıltan sonraki 'düşünme' evresinden sonra artık ondan nefret etmeye başlarsınız
    ve kendize kızarsınız neden katlandım, neden sustum, neden onun gibi
    umursamaz değildim.. bu sorular her geçen gün daha da artar içinizde, kalbinizde.
    ve git gide 'güvenme' hissini kaybedersiniz. sonuç olarak bi bakmışsınız 'güvenmeme' hissini kazandırmıştır. hiç bi şeyi umursamaz hiç bişeye kafanızı
    takmazsınız artık. ona nefret duyar, kendinize kızarsınız.
    'o olmadan yaşayamam' dediğiniz ve onu 'herşeyiniz' yaptıgınız için. O gitmiştir sizden
    ve onunla beraber bütün o ilkler gitmiştir. masum değildir hiç bişey ya da artık güzel gelmez gözünüze eskiden çok güzel olan şeyler. en önemlisi 'güven' bi daha hiç
    bi zaman tekrar dönmez size. ""daha önce bütün güzel olan sıfatları
    ona yüklemişsinizdir ve size hiç bişey kalmamıştır.""" duyduğunuz nefret
    artar ve ona duyduğunuz nefret arttıkça kendinize olan kızgınlığınız da çoğalır.
    zaman geçer artık ve içinizdeki o nefret de geçer gider. kendinize olan kızgınlığınızda.
    ama kendinizden ödün vererek onun sizi üzmesine ve bütün o güzel duyguları yok etmesine izin verdiğiniz
    için kendinizi asla affetmezsiniz.





    içimde sana ait olan 'nefret' duygusu bile terk etti artık.
    sadece kendimi affedemiyorum. seni bu kadar benimsediğim,beni bu kadar benimsemene izin verdiğim, sana beni üzme hakkı tanıdığım ve yeniden denemeye bile istek duymadığım için. sıra son evre 'kendini Affetme'de
    bunun kontrolu de tamemen bende. ben tamemen kurtuldum ama sen asla kurtulamayacaksın. ve içinde hiç bitmeyen pişmanlığınla yaşayacaksın.

    YanıtlaSil
  2. Canın sağolsun sevgili. İster nefret duygunu öldür. İster herşeyi. Ben seni sevdim ya o yeter. Ben sana yaptıklarımdan çoktan pişman oldum ve oluyorumda. Sen onu boşver sevgili ben zaten senden sonra herşeyi sildim. Bir aile olmayı, baba olmayı , başarılı olmayı... Sen varken hepsi vardı. Ama artık yok. Sen olmadın diye yok evet gurur duy kendinle. Bak ben yokum diye mahvediyor kendini. Haklısında. Mahvetmeye çalışıyorum. Ha şimdi diyeceksinki "hepsi geçecek adımı bile hatırlamayacağın gün gelecek." bu gün hiçbir zaman olmayacak Allahın izniyle. Ben seni sevdim. O yeter bana. İster şimdi unut. İster şimdi öldür içindeki olmayan beni. İster birdaha gelme. BEN SENİ SEVDİM YA o yeter bana.

    Ben senin gibi olamam sevgili. İçimden seni silemem atamam. Gelmesen bile halimi hatrımı sormasan bile seni içimden atamam. Atmam...

    Sakın sana karşı olan sorumluluktan dolayı olduğunu zanettme.Pişman ondan atamıyor, kırdı ondan atamıyor. Ben seni sevdiğimi gerçek anladım. ve sensiz olamayacağımı geçte olsa anladım. İlkimdin, yanılgımdın, yandığımdın.


    Şimdi sana birşey diyemem. Mutlu olursun hayatında. Ki öylesinde birkaç duyguları öldürdüğüne göre. Sanırım sahte pamuktan dünyandasın.

    Ama şunu asla unutma olur mu? Seni hep sevdim. Kırdığım günde sevdim. Lanet olsun dediğim günde. Senden nefret ediyorum onur dediğin günde.

    Ve şuanda seviyorum. İlla senin olamana gerek yok. zaten önemli olan o değil mi? Yanında olanı herkes sever. Önemli olan görmediğini , duymadığını ama sadece varlığını bildiğin birini sevmek iste gerçek aşk, gerçek sevgi bu bence...

    Sen benim görmediğim aşığım, duymadığım sevgilim ama kalbimde olan sonsuzumsun. Hani klişe bi laf vardır. "Ben yaşadığım sürece kalbimde sende yaşayacaksın" İşte benim için herşey bundan ibaret.

    Unutma aşkta ve sevgide herkes kendinden sorumludur. Sana şimdi neden böyle yapıyorsun? Niçin böylesin demiyorum diyememde -hakkım yok.-

    Ha birde şunları bilmeni isterim.

    Dışarıdan çok iyi görünebilirim ama sen benim içimi bilemezsin. Gülerim ama ağlarım. Sadece ellerim güler. Yüzüm değil. En olmadık yerde sen gelirsin o an ağlamamk için zor tutarım. Neyse sevgili...

    Ben seni seviyorum ya o yeter bana be... (:

    YanıtlaSil