5 Ocak 2012 Perşembe

Hatıralar...

Sevgilim,

Öncelikle sana yaptığım o emzik olayından dolayı. Özür dilerim. Biraz Odun olmam gerekiyordu bunları yapmam için. Umarım az sonra okuyacaklarınla emzikli şaka olayını telafi ederim. Biliyorum belli etmedin ama sende kızdın o emzik olayına ve belki de sırf ben üzülmeyeyim diye sustun. Her şeyim benim sağ olasın sustuğun için.. Ee artık fazla yormayayım seni yazdıklarımı sessizce oku ben seni izliyor olacağım…
Hani diyorduk ya, “ Keşke yanımda olsan, sarılsam sana sımsıkı…” ama ne yazık ki olamıyorduk. Ve belki önümüzdeki birkaç yılda olamayacağız. Ama artık yanında olmasam bile benim kokumu taşıyan benim elimin değdiği bu şal olacak. Biliyorum benim yerimi tutmaz ama sana aynı ben gibi bu sarılacak. Çok sıkı tembihledim bu konuda sana aynı ben gibi bakacak.. Aynı ben gibi kokacak zor gecelerinde. “Yanımda olmanı çok istiyorum.” Dediğinde bu şal olacak. Tıpkı benmişim gibi…

Hayatım Tesadüf müdür bilmem ama şuan ben sana bunları yazarken. Sende bana şunları yazdın ; “ Ah yanında olsam şimdi… Sarılırdım önce, sımsıkı. Bakardım sonra gözlerinin taa içine ve kaybolurdum içinde… Gülerdik beraber ve ağlardık sonra ama bu kez mutluluktan sonra şükrederdik birlikte Allaha birlikte olduğumuz İçin.”

Bak her şeyim şuanda bile aynı duyguları paylaşıyoruz. Ve resmen aynı şeyleri yazıyoruz. Sana bunu zamanı geldiğinde açıklayacağım demiştim ya hani işte zamanı bugün…
Ve Allah’a şükrediyorum. Şuan yanımdasın hayatımdasın birlikte yaşlanmak dileğiyle…

Biliyorum edebiyat yapmayı beceremem ama içimden şuanda bunlar geçiyor. Ve şu gece bile keşke yanımda olsan diyorum. Ama sen bunları okurken benim yanımda bir tek sen olacaksın. Ve hatta şuan yanımdasın. Bunu okuyarak gözüme bakacaksın ve güzel yüzünde masum bir gülümseme. İşte bu bakış ve gülümseme her şeye değer. Tüm yıl buluşamasak bile şuan ki bakışın bir yıl yeter bana her şeyim benim.

Ee artık fazla saçmalamayım. Yeter bu kadar her şeyin fazlası zarardır.

Sevgilim Seni Çok Seviyorum. İyi ki yanımdasın. İyi ki hayatımsın. Geçte Olsa 14 Şubat Sevgililer günümüz Kutlu Olsun.. .qaLP .

1 yorum:

  1. Tanıdın zannettin beni üç yılda
    Bitmez hiç farz ettin, yalan aslında
    İyi günde sen, kötü günde sen
    Nasıl desem! teşekkürler, teşekkürler

    Ayrılık aşkın sessiz kardeşidir
    Kim kimin bilmem kalpte son eşidir
    Bunca yıl seninle geçti ve son kez
    Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler
    Teşekkürler sana son kez teşekkürler

    Ne yaparsan yap, her zaman iyi ol
    Ne olur durdur hüzününü
    Bilirim korkma ilk gün hep zordur
    Son lafım budur;
    Teşekkürler, teşekkürler

    YanıtlaSil