10 Ocak 2012 Salı

Bana Onu Anlatın.

Bana onu anlatın!
Hani hergün senin üzerinden geçiyor ya, biraz ufak boylu, hafif şişman, yeşil gözlü yarimi anlat.
Anlat işte be kaldırımlar, caddeler , sokaklar, insanlar anlatın onu!
O nasıl şuanda?
Duyguları nasıl?
Görünümü nasıl?
hani o içten gülümsemesi hala duruyor mu?
E birde kokusu vardı hani, herkesin üzerinde olan ama birtek onda güzel kokan kokusu değişmiş mi?
Gözleri beni arıyor mudur?
Göz altları hep şisti onlar geçmiş midir?
bana onu anlatın! anlatın işte nasılsa o şekil anlatın!
Korkmayın kızmam size kötü birşey söylerseniz.
Özledim işte, anlatın özlemim dinsin birazcık.
Anlatın bana onu anlatın!
Beni görünce çarpan kalbi hala çarpıyor mu?
Annesi nasıl?
Abileri?
Babası nasıl?
İyi mi onlar...
Bana anlatın işte sadık yarimi.
Bazı insan sevinir. Yılbaşlarında, doğum günlerinde yada mutlu olabileceği herhangi bir günde sevinirler.

Ben en çok onu mutlu ettiğim günlerde sevinirdim. Çünkü onu mutlu etmek benim için büyük bi sevinç kaynağıydı.
Aehhh. Aslında o kadar sevdimki seni anlatamam. Hani bazıları der ya kimisi takmaz onları, "ANAM GİBİ SEVDİM" ben öyle demesemde, öyle göstermesemde onun gibi sevdim be sevgilim.
Senin geçtiğin yerlerden geçiyorum bu aralar. Kaldırımlarla konuşuyorum.
Seni bana anlatsınlar diye onlarla konuşuyorum ama susuyorlar konuşmuyorlar... Galiba hiç konuşmayacaklar.
Belki seni görmüştür diye bakkal amcalara "Ufak boylu, gözleri iri, kapalı bir güzel gördünüz mü?" burada diyorum. Hiç biri takmıyor, cevap vermiyor. Ama biliyorum. Onlar seni gördü... Seni farketmeseler bile gördüler....
Sırf seni gördüler diye onların gözlerinde seni arıyorum.
belki seni onların gözlerinde görebilirim diye.
Bu aralar iyi değilim sevgilim.
Ellerim titriyor nedendir bilmem, Sevinctendir salak dersin belki ama neye sevineyimki be sevgilim?
Doktora git salak derdin şimdi olsan. Gitmeyeceğim derdim. kavga ederdik olsan. Neredesin be sevgilim kavgalarını özlüyorum...
Birazda seni özlüyorum.
Yalan söylemeyi beceremediğimi bilirsin. Biraz değil. Çok özlüyorum be sevgilim.
Kokunu, gözlerini , nasihatlarını, küfürlerini herşeyini özlüyorum.
İnsanlar boş gibi sevgilim. Hiçbiri seni hatırlatamıyor. Hiçbiri sen gibi olamıyor.
Kızma sevgilim. Yerine birini koymayı denemedim. Denememde senin yerin ayrı çünkü...
Seni çok özlüyorum be yarim.
Buraya yazı girmedim diye unuttuğumu zannetme olur mu?
Seni çok seviyorum sevgilim. Seni çok özledim. Adios...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder