28 Ocak 2012 Cumartesi

an gelir...

An gelir yaklaşmak istersin, hayatına dahil olmak istersin. Onun bir parçası olmak istersin ama hiçbiri yapmaya ne gücün, ne cesaretin ne de yüzün vardır.

Ama sadece uzaktan izlersin onu, o mutludur belki de mutsuzdur. Mutluluğunda yanında olmak istemezsin çünkü onu mutlu eden sen değilsindir.

Mutsuzluğunda yanında olmak istersin, acılarını paylaşmak, bir nebzede olsa dertlerini unutturmak istersin. Ama dediğim gibi bunu yapamazsın gücün yetmez...

Ben uzaktan izliyorum sevgilim, mutluluğunu , mutsuzluğunu uzaktan izliyorum... Mutsuz olduğun anda yanında olamadığım için kendimden nefret ediyorum. İğreniyorum hatta. Ama yapamıyorum karşına çıkamıyorum, gelemiyorum. "Bir merhaba" yazamıyorum. Çünkü merhabanın anlamını biliyorum. Benden sana zarar gelmez demek. Peki ya sana eskiden yaptığım gibi zarar verirsem?
Ne yaparım o zaman? Nasıl dayanırım?

Bu arada sevgilim. Yeni resmin çok güzel... Profesyonel fotoğraf makinesiyle çektiğin. Abinin sanırım eğer seninse hayırlı olsun. bol bol yüzü gülen insan çekersin. Ha birde unutmadıysan benim hayalimi gerçekleştirirsin demi? Hani anlatırdım ya makine alırsam şunları yaparım diye. Sahi benim için bunu yapar mısın?

http://www.muzikkafe.com/musicvideo.php?vid=87e310d15 birde bunu dinlemeni isterim.

Ben bizi unutmam sevgilim. Seni çok seviyorum. Kendine dikkat et emi. Sağlıcakla kal...
Sen bambaşkasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder