25 Kasım 2011 Cuma

Kahraman Tazeoglu - Unutulmuyor iste

Unutulmuyor nice sevdalar bekliyorda

Gitmeye yürekmi kaldı söylesene

Gözlerinde içimi törpülediğim kadın

Şimdi insanlara bakıyorum

Çoğunun bekleyeni ömrüne bir ömür daha ekyeni var

Diyorlar ki küsme aşka daha kimler gelecek kimler gececek

Bilmiyorlar ki en son giden herşeyimi götürdü..

Bilmiyorlar ki en son giden daha sonra gelecekleri bile götürdü....

Şimdi ben bu eskitilmiş gençliğimle

Yaşımı tersden yazıp öylece giden bir senin ardından

Kime hangi sevgimi vadedeceğim söylesene silinmiş harfim benim

Ellerimi tutana bulaşacak kokun

Soluğumu paylaşan harflerini yutacak

Oysa ben yutkunamayacağım bile

Kurudu boğazım sen gideli

Ki sana aldığım son buket bile kurumamıştır daha

Çürümedi vurduğum yer

Gözle görünmez darbeleri gidişinin

Öyle bir yer kanıyor ki içimde kanım var her damlanın içinde

Senle aldığım nefesleri vermedim daha

Senle aldığım nefesleri sensiz verdiklerimle sıvamaya çalışıyorum

Tıkanıyorum işte soluğum kesiliyor

Giderken bir zamanlar bendeliğini de götürseydin ya

Yada zıttı olmayan bişey yapsaydın sen gibi

Tanıyorum ben seni geldesem gelmezsin

Gidersin git desem

Ve gidersem bigün neylersin

Hiç birsey söylemeden benden bir nefes duymadan kalsam

Sen hiç susmasan ben çıt duymasam

Kalsan neylerim

Yıkımdan çoğaltırımda seni bütün enkazlardan sağ çıkarırım bizi

Ey yar görüyorsun ya sonunda yine aşk kaybediyor

Hayat kazanıyor..

Sen benim susuzumluğumu dindirecek yağmuru bulamadın

Ben senin yağmurunu yağdıracak o bulutu

Düş/tün kalkma sakın bu ayaklanış

Sana ölümden yakın

Ben yaşarım sen yokken

Ya ben sende sangığından çoksam

Ben varım senin yokluğun kadar dünyadaki yerim

Sen kendini bulursan eğer yaşarken olmayacak

Sen dilediğince varım de bende yerin kalmıyacak

Seçtiğin yaşamın son sayfasını okur gibi oluyorum

Ve yaşamın son sayfasınıyaşamanın ön sözüne gururla bakıyorum

Elimi uzatırken tutmaya vaktin yoktu

Bize bir adım varken gelecek gücün bitti

Mutluluğu sığdıracak yüreğini arıyorken

Tutkumun o kör gözüo yağlı ipi çekti

Şimdi farkına bile varamayacaksın bu ölümün

Öyle derin bi uyku bekliyor ki seni

Uykundan düşünü calsalar haberin olmayacak

Hep susmayı istiyordun işte sana dilsiz bir göç

Gün olurda uyanırsan beni değil kendini seç

Tadın damağımdaacın içimde hala

Ne için aglasam gözlerimden akan

Sen gittikten sonra biriktirdiğim yaşlar

Öyle bir bittikki biz

Öyle bir gittik ki bu şehirden

Ama ama unutulmuyor işte

Ellerinin dokunulmazlığı

Gözlerinin bakılmazlığı

Seninle geçen her anın başa alınmazlığı

Unutulmuyor işte..



Kahraman Tazeoğlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder