19 Kasım 2011 Cumartesi

ikinin anlamı...

İki kelimesinin güzelliğini senleyken anladım.
İki insan
iki beden
iki ruh
Bunlar hep ikiliydi..
Mesela en basitinden sana birşey alacağımda onun aynısını kendime alırdım. Yine iki bak.
O zamanlar anlamazdım şimdi anlar oldum aslında önemliymiş bu iki...
Hatta hayallerimizde bile iki vardı.
iki araba,
iki çocuk,
iki anahtarlık,
iki aile'nin birleşmesi
iki alyans
iki kişilik biletler...


Senleyken güzelmiş bu ikiler...
Senden sonra anlamsızlaştı , anlamını yitirdi sanırım bu iki dediğimiz şeyler !

Artık iki beden , iki insan , iki ruh yok.
Hayallerimiz bile iki değil...
Artık herşey bir ve tek oldu...
Olmaması gereken bir ve tek...
Aslında iki olsa güzel olurdu demi ?


Senden sonra ikili cümlelerim olmadı. En Basitinden bakkala gidince bile ikili cümleler kuramıyorum. İki ekmek demiyorum sırf senle kurdum senleydi o ikiler senle güzeldi onlar  diye ya tek diyorum ya üç ekmek.

Belki bir ömür boyunca, ikili cümleler kuramayacağım, Belki bir daha sen kullanıyorsun diye gurur duyduğum ikili cümlelerim olmayacak !

Sanırım olmayacak, şimdiden bile bir ömür , bir daha. Neden bunlar ! iki ömür yada iki daha değil ?

İki varsın... vardın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder