9 Kasım 2011 Çarşamba

Hani Hatırlar mısın ?

Hani hatırlar mısın? Senle ilk konuşmalarımızı yapıyorduk. Sanırım tamda bu zamanlardı yani tahminen hani demiştin ya "yanlışla çocuğu olupta aldıranlar oluyor ya onlara kızıyorum ya bizim başımıza böyle birşey gelse " sanırım böyle birşey demiştin. O zamanda ben "Allah onun rızkını verir. Ne olursa olsun öyle birşey olmaz demiştim." sen ise bu cevabı çok sevmiştin.

Şimdi ise bakıyorum artık bu olmayacak sanırım. Ne o soruyu soracak biri olacak. Ne doğmamış bir çocuk.. Aslında üzülmüyor değilim. Üzülüyorum ama belli edemiyorum...

Hani  o zamanda diyordum ya beklerim seni bekleyeceğimde. O zamanlar inanırdın peki ya şimdi diyorum. Seni bekliyorum. Sen bekleyeceğim kimse olmayacak ben seni öylesine değil ölesiye sevdim çünkü Peki ya şimdi inanıyor musun ?

Üç noktalı cümlelerimiz vardı. Sahi üç noktanın anlamını hala hatırlar mısın ?
He birde durmadan sen iki nokta koyardın. "Artık koyma iki nokta derdim !" sende ise "Napıyım abim böyle yapıyor bende seviyorum demiştin !" Şimdi o iki noktaya bile razıyım. O zamanlar iki nokta koyduğun için trip attığın zaman anlayamazdım...

Trip yapmıyor heralde derdim ama trip yapardın seni kırardım. Kırdığım için triplerini anlamadığım için  şimdi affetsen olur mu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder