19 Kasım 2011 Cumartesi

Basitlik ve Basit olmak ?

Basitlik ne demektir ?
Basitlik ulaşılması kolay olan ve herzaman heran ulaşabileceğin birşeydir bence.
basit olan herşeye ulaşırsın. ulaşmasıda kolaydır kaybetmeside çıkartmasıda...
Basit olmamak iyidir. Ama basit olmak çok kötüdür.

Peki ya basit olmak nedir ?
Basit olmak bir insana her istediğinde ulaşabileceğin, istediğinde hayatından çıkartabileceğin, istediğinde kapı dışarı edebileceğin, canın sıkılınca ona gelebileceğin hatta canın çok sıkkınken onla zaman geçireceğin ama kendin iyiyken güçlüyken onu mahvedeceğin  kişi olmaktır basit olmak...


Şimdi basit biriyim, ulaşılması kolay ,sevilmesi kolay ,unutulması kolay ,vazgeçilmesi kolay , aklına gelince gelebileceğin basit biriyim !

Bir zamanlar böyle değildim sanırım yada ben hep basittim ben kendimi basit olmayan kişilerden zanettim. Kim bilir... Ama bu sefer basit olduğumu basitliğimi hiçliğimi ve vazgeçilmesi kolay biri olduğumu anladım...

Şimdi sana geldin diye bunları yazmıyorum. Basit biriyim o yüzden yazıyorum. Senin için ulaşılması basit biri...

Ama sen benim için ulaşılması hep güçtün, sabırdın, umuttun , hayaldin.
Sen benim için hiç basit olmadın sen benim için hiç vazgeçilmez olmadın...
Sen benim için...

He birde bir aralar dinlerdim. Öylesine dinlerdim. Anlamını bilmeden. Ama bu aralar anlamını öğrendim. İnsan yaşadığı birşeyden sonra olaylara anlam yüklermiş. Dinlediğim şey bu:
her insan izlemek ister; ugruna bir ölümü....


O mu ?
O bazen pişman olacak,
sende bıraktıklarına üzülecek,ağlayacak belki bazen…
Seni hatırlayacak arasıra,
imlasız depresyonlar yaşayacak kağıtlara,
Eli telefona gidecek istemeden…
Ama seni bir daha hiç sevmeyecek;
daha önce sevmediği gibi…
yinede dönecek birgün ;kalmak için değil,seni nasıl yıktığını görmek için !..
her insan izlemek ister; uğruna bir ölümü…

Bu sözleri dinleyerek bütün gece ağlayabilirim. Yaptıklarıma belkide. yapacaklarımıza, hayallerimize , umutlarımıza, şifamıza, ulaşımıza..
Belkide takılmamış 2 alyansımıza...
Neyse
Sanırım tam beni anlatıyor. Daha fazla yazmayacağım günlük. Kirletmeyeceğim seni basitliğimle... Kendine iyi bak...

Seni Mahveden Basit Bir Adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder