1 Kasım 2011 Salı

01.01.11 Büyük Adam

01.01.11
Bugünü değişik kılan birtek  tüm sayıların 1'den oluşması değilmiş.
Bugünü değişik kılan senin hayırlın olamayacağını öğrenmemmiş.
Ne denirki bu durumda ? Ne yapılır ? Nasıl davranılır ?
Şuanda ağlıyorum, ağlamayaya çalışıyorum ama ağlıyorum.
Birazda başım ağrımaya başladı.
Umarım annem az sonra odaya girmez...

Ne yapmalıyım şimdi ?
Senden olabildiğince kaçmalı mıyım ?
Yoksa hala sen mi demeliyim ?
Gerçi her iki durumda da sen diyeceğim. Birinde sesli olacak birinde sessiz...
Eğer senden kaçarsam kaçıracağım herşey altta yazıyor.
Artık bu hayattan bir beklentim olmayacak.
Mesela benim bir çocuğum olmayacak
"Baba bana elbise alır mısın ? Baba bugün okula beni sen götürsene." gibi cümleleri bir ömür boyu duyamayacağım.
Pazarda yada markette dolaşırken almadığım şey olduğunda ağlayacak bir yavrum olmayacak.
Belki gıpta ile bakacağım öyle olanlara olmayacak işte.
Sırf senden olmadı diye olmayacak.
Benim içinde sen olan bir evim olmayacak.
Evim olacak belki ama içinde sen olmayacaksın neye yararki.
Mesela en kötüsüde "Tek taş" alacağım bir sevgilim olmayacak.
Evlilik teklifi edeceğim bir kadın olmayacak.
Oysaki sen deseydim her zaman bunlar olacaktı...
Teklifim bile hazırdı..
Eve her zaman geldiğimde sıcak bir yemek olmayacak.
Hastalandığımda nane-limon'u zorla içirmeye çalışacak biri olmayacak.
O hasta olduğunda ona sıcak bir çorba yapamayacağım.
Ona süpriz hediyeler hazırlayamacağım.
Şifanın saçlarını ben yapamayacağım belki. Okula ben götüremeyeceğim.
Şifa ve ulaş ilk anne yada baba mı diyecek kavgasını senle edemeyeceğiz.
Her ayın 6 sında yada 23'ünde hediye alacağım biri olmayacak.
Solumdaki dövmeyi göremeyeceksin..
Gerçi silinmek üzere..
Mesela bilgisayarın başında çok oturduğumda"onur benimle ilgilen" diyecek bir eşim olmayacak.
Sabahları işe giderken yanağıma ufacık bir buse koyacak hayat arkadaşım olmayacak.
"Eve hemen gideyim o beni bekler " diyeceğim biri olmayacak.
Eve giderken belki çok yorulmuştur ona bir çicek alayım da mutlu olsun diyeceğim biri olmayacak. Aslında çiceği alacağım ya sen olacak mısın ?
Arada sırada hayatım yorulmuştur dışarı çıkalım onla yorgunluğu gitsin bu seferlik diyeceğim biri olmayacak.
Hergün seninle konuşmak için okuldan erken çıkmayacağım...
Sokağına hergün gelmeyeceğim geleceğim ama haberin olmayacak..
"Salak , dana , öküz , gerzek , geri" gibi aşk dolu kelimeleri duyamayacağım...
Gözlerinde hayallere dalamayacağım.
Saçlarımı birdaha kimse bozamayacak.
"Kilo al gerzek! çok zayıfsın" demeyecek kimse belki annem der. Ama gerzek demez...
 Senli şarkılarımızı dinlemeyeceğim..

Yani halimi anlatamamki anlatmaya ne kelimeler yeter. ne cümleler...
Kısacası. senden kaçarsam hayatım olmayacak... Yaşayacağım belki gülemeyeceğim, yaşayacağım belki umutlu olamayacağım. Yaşayacağım belki hayallerim olmayacak....
Yani Senden kaçarsam herşeyim , bir tarafım hep eksik olacak..
Eğer senden kaçmaz ve yanında durursam hala sen dersem.
Hayatını mahvedeceğim biliyorum.
Yeniden birşeyler yapacağım herşeyin mahvolacak.
Zaten hayırlında değilim. Hiçbir zamanda olamam olmadımda...
Ne yapayım ?
Senden kaçayım mı ? Senle kalayım mı ?

---------
Şimdi diyeceksin. Biri çıkacak karşına herşeyi unutacaksın. O biri hiçbir zaman olmayacak.
Senin yerin hep ayrı hep aynı..
Kim girerse hayatıma hep senden bahsediyorum onlara.
Seni anlatıyorum yazdıklarımı atıyorum.
Söylesene ha ?
Kim olur ? Kim ?
Senden başka kim yâr olur bana ?
Kime sen diye bakarım ?
Kime senmissin gibi sarılırım ?
sen başkaydın sen tekdin vazgeçilmezdin.
Sen herşeydin..
Sen sendin işte. Anlatılamaz birşeydin benim için.
Başlangıcım, sonum, müptelam, sonsuzum...
Söylesenize hangi başlangıç ve son unutulur ? yada yerine biri gelir ?
Ben senle başladım.
Senle bittim...
Artık yaşayan bir ölüden farkım yok bu dünyada..
Ki inanmayacaksında bana biliyorum. İnanma ben kendimi biliyorum ya o yeter bana...

-----------
Sevgili günlük,
Bu artık son yazım. Seni çok sevmiştim onun gibi... Beni dinledin onsuz zor günlerimde hep sen oldun. Hep hep hep.. artık senide saklama vakti soluma. Onunla iyi geçinirsiniz eminim. Kendine çok iyi bak günlük..
------------
Sevgili Yârim,
Seni hep seviyorum seveceğim. Seni asla unutmayacağım. Senin yerine hiçbir zaman kimse gelemeyecek gelmeyecek... Büyük konusmuyorum gelmeyecek iste. Sen ruh eşimdin. Sen ruhumun yarısıydın.
Seni çok seviyorum sonum, sönöm, ruhum, biriciğim, meleğim.
Kendine iyi bak. Hakkında hayırlısı olsun. Hayırlınla mutluluklar..

Büyük Adam
Seni Mahveden Adam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder