15 Mart 2013 Cuma

gidersiniz yanimdan çogalırım...

dokunmak istiyorum dokunamıyorum.
sarılmak istiyorum sarılamıyorum.
deli gibi ulan deli gibi seni seviyorum deli gibi seviyorum.
kimse senin gibi değil olmayacakta. her acı bir seni hatırlacak.
seni uzaktan sevmekten yoruldum. dokunmak istiyorum. sarılmak istiyorum sana. senin kokunu içine çekmek istiyorum. hastalığımı unutmak istiyorum. bu dünyada sevginin olduğu bi yerde seninle otumak istiyorum kaplumbağamız olsun canonumuzda oldu zaten bırak her şey bizim istediğimiz gibi olsun. anlamıyor musun be sevgili özledim seni herkeste seni arıyorum. sen diye hep başkalarına gidiyorum onlar da üzüyor. kırıyor biliyor musun sevgili . bi seni sevdim ben sevemiyorum kimseyi senin gibi olmuyor kimse. olmuyorlar olamıyorlar.
ern yakın arkadaşıma seni anlatıyorum tanışma hikayemizi gülüyoruz ama içim kan ağlıyor şuan ağladığım gibi. yakın olmak istiyorum sana. yakın yanında uyumak uyanmak. kokunu içime çekmek istiyorum. tüm dertlerimi sana anlatmak istiyorum oturup kafanı şişirmek istiyorum kimsenin şişirmediği kadar.
içip içip sarhoş olmak istiyorum sadece sen toparla beni istiyorum sen toparlarsın beni kimse toparlamaz biliyorum. kimsesizim ben ailemden başka kimsem yok biliyorum.
gülen pozlar veremiyorum. insanları güldürüyorum ama hep içim ağlıyor bilmiyorlar onlar onlar salak aptal gerizekalı. omzuna yaslanıp ağlayacağım kimsem yok hastalığımı oturup anlatacağım kimsem yok en çok bu koyuyor. hep kandırıyorum onları kimse bilmiyor hastalığımı. hedef şaşırtıyorum onlar saçma bir şey bilecek ama aslında gerçeği bilmeyecekler. söylemeyeceğim kimse bilmeyecek sen bile. çünkü gidersiniz yanımdan o zaman da yalnız kalırım. gerçi şimdi de yalnızım daha ne kadar yalnız kalabilirim mi?
hep yalnızım ben sevgili. yalnızlık boktan çok boktan. bi sen varken çifttim. sen gittin tekim hep. hep yekim. bokum ya bok.

ben yalnız ölücem sevgili.
ben yalnız ölücem...

3 yorum:

  1. Beni biraz seviyorsan git şu doktora. Allah aşkına git.Bir kerecik sözümü dinle ve itiraz etme git.

    YanıtlaSil
  2. kendime kavgalıyım günlerdir buraya yazıp yazmama konusunda.başkalarında seni beni görüyorum bazen.özlüyorum kavgalarımızı en çokta vazgeçemeyişleri.her şeye ragmen yeniden olmaları.yıpratmış bunlar aslında hep.Kendime yalan söylemeye başladıgım günden beri kimseye inanmıyorum.bırak en yakın arkadaşlarımı kendime bile yalanlar söyledim ben. Dokunsalar aglayacagım bir ömür boyu.iyi hatıralar yer etti hafızamda benim.bir şey beni buraya itti yazmasaydım patlayacak gibiydim.

    YanıtlaSil