22 Mart 2013 Cuma

bağları kesmekte neyin nesi?

Bu yazının altındaki yazıyı da mutlaka oku. önce onu oku sonra bunu.
senden bağlarımı kestiğim gün benim öldüğüm gündür.
senden bağlarımı kestiğim gün güneşin batıdan doğduğu gündür.
senden bağlarımı kestiğim gün  Hz. İsrafil'in Sûr'a üflediği gündür sevgili.
kısacası ben senden asla bağımı kopramam çünkü bi insanın içinden kalbini söküp çıkartmak nasıl mümkün değilse seni de benden yok etmek yada bağlarımızı kopartmak da mümkün değil.
ya sevgili sahi seni tınlamadığımı mı düşünür oldun?
bi anne için çocuğu neyse sende benim için o'sun. o denli sevdim seni.
yeri geldin çocuğum gibi oldun.
yeri geldin en yakın arkadaşım.
yeri geldin en şehvetli kadınım... yani sevgilim.
soruyorum sana insan bunları düşündüğü ve deli gibi onun için yanıp tutuştuğu biri için nasıl bunu yapabilir ki?

ah be sevgilim. başına eskiyi yerleştiremediğim tek insan. zor günlerimin dayanağı. dert ortağım. hayallerimin kadını... seni çıkartmak nasıl mümkün ki? sana dayanmak nasıl mümkün? söylesene be kadın bi insan gözlerine nasıl dayanabilir? gülüşüne, ahlakına nasıl dayanabilir?
inanmıyorsan geç aynanın karşısına bak kendine. bak ulan işte gör oradaki insanı deli eden her şeyi... seni sevme nedenimi gör. sonra gel bir de benim gözümden gör. gördükten sonra aç bedenimi çıkart kalbimi duy ismini...

damarlarımdaki kanımdaki elif harfini gör hisset. eline bulaşan kanlar olmasın eline bulaşan bir elif bütünü olsun. çünkü benim vücudumda kan yok. elif var. her yerimde elif. onunla yaşıyorum onunla kalkıyorum onunla büyüyorum onunla dayanıyorum. benim her yanım sensin sevgili sen.
gidişinin ardından söylediğin "Allah'a emanet ol" cümlesinin anlamı gerçekleşecek diye hergün etrafıma daha dikkatli bakar oldum. her yerde seni arıyorum la sevgili. içimdeki elif aşkı öyle bi büyüdü ki sığmıyor artık bi ben yetmiyor... gördüğüm her taksiciye seni anlatır oldum, yolda gördüğüm yaşlı dilenci amcalarla bile senin kulağını çınlatıyorum arada . arkadaşlarımı saymıyorum bile. onlara anlatmıyorum çünkü onlar da sana aşık olur diye korkuyorum kızlar ama olsun ne olur belli olmaz...

lütfen bir daha benim için o şekilde düşünme olur mu? seni görmemezlikten asla gelmem. görebileceğim tek kişi sensin şu hayatta bunu hala anlamış değilsin. anla lütfen olur mu?  bu yazıyı yazarken bu şarkıyı dinledim. biraz ağladım biraz mutlu oldum ne bileyim. içimde garip bi his vardı.
http://www.dailymotion.com/video/xe71ld_ozdemir-asaf-seni-saklayacayym_music#.UUuTFxd7JBl dinle olur mu?

sorguladım.
üzüldüm.
bağlarımı kesmedim.
kesmeyeceğimde.
keseceğimiz tek şey.
kurdale olsun sevgili...
ya da
ben salatalık keseyim sen domates biz bunları keselim.
ya da
minik parmaklı oğlumuz yada kızımız için aldığımız oyuncak arbanın kartonundaki ipleri keselim ne bileyim biz böyle şeyler keselim sevgili.
aramızda bağları kesmekte neyin nesi?


hayallerimiz için.
bi ev,
bi araba,
bi ofis,
şifa
ulaş

alttaki yazıyı da mutlaka oku. önce onu oku sonra bunu.


8 yorum:

  1. bu yuzden yazmamıs oldugunu bende dusundum ama sana yazmışsam cevap bekledigimi de bilmeni istiyordum

    YanıtlaSil
  2. "Bana birkez olsun öyle bakmadın, ama bu kez gözlerimin içine iyi bak ve beni seyret. Niye biliyor musun? Ben senin için ölürüm."

    sana sayfalarca yazabilirim başını ağrıtabilirim hatta yazdıklarımla ulan yeter sus diyebilirsin. dersinde. o kadar yazacak kadar doluyum ki anlatamam...

    sırf sen üzülme yada seni üzmeyeyim diye yazmak istememiştim aksi takdirde neden yazmayayım ki aa çalıkuşum? bir yorumun bir sesin için dünyaları verecekken neden bu fırsatı tepeyim ki? o kadar akılsız değilim. olmamda tamam aklım hep sende ama bu durumu düşenecek kadar da aklım var.

    eğer canın sıkılıyorsa ya da derdin varsa yaz hiç çekinme gördüğüm anda cevap vermezsem nağmerdim. bu sana sözüm olsun.

    sınavdan önce konuşmak istersen beni arayabilirsin. belki sesim iyi gelir belkide gelmez bilmiyorum. aramak istersen ara ben aramanı bekleyeceğim. telefonum hep açık olacak, şarjımı hep yanımda taşıyacağım.

    eğer istersen...

    YanıtlaSil
  3. çok düşündüm aramayı tam karar veripte vazgeçmeyi.en sevdigim seyi yerken bile tıkandı dügümlendi bogazım.uzun zamandır böyle olmamıstım.2 yılın patlaması oldu nerdeyse bugun benım ıcın.sanırım ıyı gelmez sesını duymak.cunku senle kafamda bır konusma tasarlarken bıle gözlerimden yasları tutamıyorum.gözümü kapatıyorum actıgımda yaslar birikiyor 2 yıl oldu böyle olmayalı.yarın gunlerden yıne bir 23. sanırım benim saçımı kısaltma zamanım geldi kendimi dagıttım yıne toparlamaya fırsatım yok..

    YanıtlaSil
  4. düşünme sadece içinden geçenleri yap. bırak beynini bir tarafa. kalbini dinle. içinden geçenleri... çünkü kalp yanımsamaz. kalp hep doğru olanı seçer. sende de böyle olur eminim. bilirim yaşadığın o anı bilirim... hiç bir şey yiyesin gelmez. en çokta onunla konuşurken bu yemeği yemiştik onunla da bu yemek vardı ama yok gibisinden saçma cümleler kurarsın içinden kimse bilmez karnın ağrıyo zannederler yada tok olduğunu düşünürler ama bilmezler ki en iz bırakan gelmiştir aklına...

    bir şey tasarlama aç konuş söz ağlamayacağım. içinden geldiği gibi konuş tasarlamadan planlamadan bu sefer gelecek planları yapmadan anı yaşa zor da olsa kötü de olsa yaşa...

    o saçlarını kestirme bok kafalı... saçlarını kestirince bende gidiyorum içinden yapma bunu. kıyma onlara. yere dökülen her bir saç teli gözlerinden akan yaş misali, kalbinden giden bir ben misali, kaybolan hayallerimiz misali kestirme saçlarını. bi söz ver ve kestirme. uzat emir veriyorum belki de son kez uzat.

    kendini dağıtma toparlamakta zorlanırım. kendini üzme.. kendine dikkat et. sınavına da adam insan gibi odaklan. ona çalış düşünme bunları.

    YanıtlaSil
  5. ınsanın etrafındakı herkese rol yapması ne kadar yorucuymuş.sahtekarım ben gerçekten sahtekarın tekiyim.etrafımdaki herkes bir şekilde duygularını belli ediyor yansıtıyor ama ben hep mutluyum hep gülüyorum ve hiç bi derdim yok.varsa da üstesinden geliyorum.bunu çok duymaya basladım bu ara.herkes bana sen aglamıyorsun hiç diyor güçlüsün gibisinden.içimden gülüyorum bunlara ben güçlü filan değilmişim sadece öyle sanıyormuşum.senin beni motive ettigin günleri özlüyorum.gerçekten kimsenin başaramadıgını başarıyordun bunu nasıl yaptgını bilmiyorum ama senin söylediklerin etkili oluyordu sadece.Hayatımda verdigim verecegim en büyük değer sana'ydı.şimdi he seyin altında bir şey arar oldum.saf degilim eskisi gibi.fazla sorguluyorum herkesi.bir insan gerçekten iyi olamaz diyorum.en cömert insanın bile cimri oldugu bir an vardır düşüncesiyle yaşıyorum.

    YanıtlaSil

  6. bir kez daha bilirim demek istemiyorum ama ne yazık ki bu durumuda biliyorum. senin kadar değilim belki durumların üstesinden gelemiyorum yapamıyorum bunu sadece dışarıdan insanlara kendimi o kadar mutlu göstermeyi iyi beceriyorum ki benim silahım bu olmuş gibi. insanlar bu hep gülüyor bununu sorunu yok bunun hayatı gibi olsa hayatımız diyor belki de ama bilmiyorlar ki içimi içimizi, içimde bi sen aşkı ile yanıp tutuşuyorum, olursa buluşacağımız günü düşünüyorum hergün, senli hayaller kuruyorum. bunu hergün yapmıyorum ama yani hergün yapamam sende biliyorsun. yalan söylemem sana ama haftanın 4-5 günü aklımdan çıkmıyorsun. geri kalanıda pek önemli değil işte...

    ağlama konusunda güçlü olamıyorum. ben aşık olunca ağlıyorum sanırım. gerçi şuan sadece sana aşığım... evet ben sana deli gibi aşığım. neyse bu konulara girmeyeyim. yazmanı fırsat bilip seni nasıl sevdiğimi anlatacak değilim bu açığından faydalanarak sana böyle şeyler söylemem o kadar salak ve aşağılık değilim. ağlıyorum işte bir erkek ağlamaz lafına inat ağlıyorum bi erkek ağlar bence çok seviyorsa ya da kaybedeceği biri varsa ağlar... geçmişine bıraktıklarına anılarına ağlar. ağlar olm işte. ağlamaz diyenler gelsin onları bile ağlatırım bu konuda bu kadar iddaalıyım.

    ben aslında seni motive etmek için bir şey yapmıyordum. sadece içindekileri görmeni sağlıyordum. bunu kendinde başarabilirsin. eğer yok onur ben başaramıyorum diyorsan gel istediğin zaman motive ederim seni. bir karşılık beklemeden... ha pardon bi karşılık beklerim oda hayatında başarılı olman olur. yoksa gel sev, gel aşık ol, gel yeniden olak gibi konularda bi bok beklemediğimi bilmen gerek.

    ben hala saf'ım herkese inanıyorum, güveniyorum aldanıyorum. en çokta en yakınımdakilere onların bırakıp gitmeceğini düşünmeden onlarla ilgileniyorum bağlanıyorum belkide ama en çokta onlar üzüyor beni onlar kırıyor. neden en çok sevdiklerimiz bizi ağlatır yada üzer? o zaman onları sevmeyelim ağlamayalım üzülmeyelim. mantığıyla hareket etmeyi o kadar çok istiyorum ki...

    yarın ki sınavında başarmanı o kadar çok istiyorum ki kazan gel marmaraya tosbağama alıp seni okula getiriyim. ayvalık tostu alayım. nutella, kinder supriz alayım. ne istersen alacağım yeterki sen kazan gel. tüm kredi kartlarımı verebilirim gerçi limiti fazla yokta 3-5 bir şey almaya yeter. meraklanma. yarın ki sınav için heyecanlanma başarırsın sen eminim. çünkü başarmayı isteyen kişi yapar sen başarmayı istiyorsun bunu sen de biliyorsun. biraz gayret edersen başarıcaksın eminim. bak sana söyle bi söz vereyim mi? ama bu sözü gerçekten tutacağım. doğru yaptığın her soru için sana bir tane kinder surpriz alacağım tamam mı? ne kadar doğru o kadar çok kinder surpriz. gerçi geçmiştende sana borçum var bi 120 tane onları da alırım. hepsini bir alıp veririm.
    tamam mı? hadi şimdi geleceğini sınavı kazandığını düşün yolunu tamamladın sadece tek bi adımın kaldı oda sınav. biliyorsun sen adım atmayı küçükken öğrendin şimdi neden atmakta zorlanırsın? hadi git şu sınavı kazan gel.

    şapşal.

    YanıtlaSil
  7. Mumun yanına oturmuş, kıpırdanan alevlere içini dökerken yanaklarından yaşlar süzülüyor ve mırıldanıyordu: “Ey sevgili! Hayalin gözümde, ismin dilimde, sarayın kalbimde… Peki ama nereye kayboldun?!. Gözlerim her yerde seni arıyor, halbuki işte gözbebeğimdesin; kalbim durmadan seni özlüyor, halbuki işte bağrımın içindesin. Kaybolup gittin desem kalbim beni doğrulamıyor.

    Çünkü sen onun içinde bir sır gibi kaldın, hiçbir yere ayrılmadın. Yok, gitmedin, hep yanımdasın desem, gözüm beni yalanlayacak, hani nerede sevgili, diyecek. Ne yapacağımı bilemiyorum. Kaybolan ile bulunan, doğru İle yalan arasında şaşkın kalakaldım.

    Gönlümdeki yangına şahitlik ederek şu alevlerin içinde gülümseyen, şu gözyaşıma yansıyan hayalin ne vakit hakikat olacak? Ateş ile su arasında kalan hasretim ne vakit dinecek? Neredesin, kiminlesin. neylersin bilsem!..”

    Aptal herif msne girdim konuşmak için yoksun

    YanıtlaSil
  8. neden giremediğimi msnden yazdım aptall

    YanıtlaSil