6 Şubat 2012 Pazartesi

Unutamazsın...

Unutamazsın... Günler, aylar ve yıllar geçsede unutamazsın...
İlkini, aşkını, sevdiğini unutmazsın.
Unutamıyorum işte, seni, gözlerini, ellerini, nefesini, gülüşünü kısacası hiçbirşeyini unutamıyorum...
Biliyorum bundan birkaç yıl geçse de bir asır geçsede unutamayacağım.
Belki adın fazla aklıma gelmeyecek bugünkü gibi belki yüzünü hatırlamayacağım. Ama tek birşeyi çok iyi biliyorum unutamayacağım seni...
Belkide yıllar sonra hayatım da sen olacaksın unutmama fırsat bile kalmayacak... Kim bilir belki olabilir demi?

İşte öyle sevgilim, unutmak ve ben hemde seni... Bu biraz zor sanırım. Hani derdin ya unutursun sende, unutulmayacak biri miyim diye... Öyle biri asla olmadın, olamazsında sana yakışmaz sevgilim...

Bugün hayatımda garip bir olay yaşadım, hatta yaşamadımda duydum...
Bir insan ilk aşkını, ilkini 50 60 yaşına gelmesine rağmen unutamıyormuş buna şahit oldum...
Hayatında karısı, çocukları ve torunları olmasına rağmen unutamıyorsun işte sevgilim.
unutamıyorsun, seninle yaşınılan bütün güzellikleri unutamıyorsun...

Heh! kesin dersin şimdi, "Sen beni bu kadar sevdin mi? Ki unutamayacaksın."
Bende buna her zamanki gibi gülerim.. (:

Biliyorum unutamayacağım seni... Ama birgün gelecek şunları diyeceğim o insan gibi...

"şöyle bi örtü olsa yüzünü göstermeseler bile sadece 1 defa sorabilsem nasılsın iyi misin diye"

Belki sevgilim bunları demek nasip olmaz, belki de derim...

Yazımı güzel birşeyler bitirmek isterim. Kötü başlasamda iyi bitirmek istiyorum...

Eğer bunu birgün okursan. "Şapsal" der misin? İçinden desen kafidir sevgilim. Duyarım merak etme...

Bak ben şimdi "Nerede bu şapsal" diyorum. Biliyorum duyuyorsun, belkide hissediyorsun... Çünkü biliyorum sen benim solumdasın..


Seni asla unutmayacağım ilkim... Sonum...
Seni  çok seviyorum. Seni çok özledim...

4 yorum:

  1. http://www.hdfilmizle.com/askin-500-gunu-filmini-izle.html


    Bir gün bu filmdeki gibi olacaksın bunu bılıyorum. Ama bildigim bir şey daha var..

    Seni asla unutmayacagım.

    YanıtlaSil
  2. O filmi izlemiştim. Ama unuttum. Hatırlamakta güçlük çekiyorum. Tekrar izleyeceğim. O filmdeki gibi olacaksın derken?

    YanıtlaSil
  3. O filmdeki adam gibi.izleyince anlayacaksın ne demek istediğimi

    YanıtlaSil
  4. Evet belki birgün onun gibi olacağım. Belki karşıma biri çıkacak hatta onunla olacağım. Ama seni asla unutmayacağım. Kimse yerine gelemeyecek. Kimse sen olamayacak. Kimse soluma yerleşemeyecek...

    Ve aynıları senin içinde olacak. Mutlu olacaksın, hayatında birileri olacak, ona aşık olacaksın. Ve evleneceksin...

    Ama ben sadece şunu biliyorum. Ben evlenmeyeceğim. Sen olmadığın sürece, sen gelmediğin sürece ben evlenemeyeceğim. Gerçi sen ne geleceksin ne var olacaksın. Bunu bilmeni istedim.

    Hani hep derdim ya. "SONUM". İşte sen öylesin be "sonum"...

    YanıtlaSil