29 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgilim.

Sana yazmıyorum diye seni unuttuğumu yada aklıma gelmediğini zannetme sevgilim. Özlüyorum, aklımdan çıkmıyorsun ama yazamıyorum elim gitmiyor kelimeler çıkmıyor dökülmüyor işte dilimden sana bir şeyler. Hepsi kalbimde saklı kalıyor. Bazen kendi kendime konuşuyorum işte tam yazıya yazacakken unutuveriyorum. Ama kızma olur mu? Seni unutmadım.Seni hatırlamıyor değilim sevgilim.

Bugün bu şarkıyı dinlerken aklıma sen geldin gerçi çıkmıyorsunki nasıl gelesin değil mi?

MUSTAFA CECELİ - Sevgilim 2012 (Canlı)
Dinle olur mu sevgilim?
Sözleri aşağıdaki gibi seni çok seviyorum!

Sevgilim saçlarını tarayıp, gerdanını okşayıp, ninniler söyleyip dizlerimde uyutsam seni..
Sevgilim kadere aldanmayıp, kağıt olup kalem olup mutlulukla bir son bulup en sonuma yazsam seni..

Hiç bir şeye değişmem, aşkla bakan gözlerini
En son anımda bile söylemeliyim sevdiğimi
Hiç bir şeye değişmem benle geçen günlerini
En son anımda bile tutmalıyım ellerini

*****************
Seni çok seviyorum sevgilim. Seni çok özlüyorum... Kendine dikkat et.

1 yorum:

  1. İçimdeki senden kurtulurum belki bir gün .

    Koptuk mu yine biz?
    Bu mu tertemiz?
    Aklıma gelmesene yerli yersiz.
    Kalmadı halim bari sebep göster.

    Koptuk mu yine biz?
    Bu mu tertemiz?
    Aklıma gelmese ne yerli ne yersiz.
    Kendime küstüm bari bi yol göster.

    Yalın ayak her defasında,
    Yürünebilir mi yollarda?
    Yalnızım çok yalnız aslında.
    Duygularım bambaska,
    Böyle bittikten sonra,
    Haklı olmak kimin umrunda?
    Bu ben olamam ki,
    Bomboş sokaklarda.

    YanıtlaSil