13 Şubat 2012 Pazartesi

14subatvesen

Şubat, sevgililer günü hiçbiri umurumda değil aslında şuan da hayatımda biri olmuş olsa bile umurumda da olmayacaktı biliyorum. Çünkü şubatta, sevgililer günüde seninle anlamlıydı, seninle güzeldi ve sana yakışırdı.
Ama biraz imrenmiyorum değilim. Kıskanıyorum onları, onların yanında sevgilileri var  sen benim yanımda değilsin. İşte bu yüzden kıskanıyorum onları...

Belki şimdi özleyeceksin beni, neredesin diyeceksin. Keşke gibi saçma bir kelime çıkacak ağzından ama bunlar bir söz olarak kalacak. Gerçek hiçbir zaman değişmeyecek...

Unutmadım zannetme sevgilim! 14 şubat hediyeni unutmadım. Sadece senin için sana hayal kurarak yaptım ve sana verecektim ama olmadı... 
Merak mı eder oldun sevgilim?  Senin için bir şeyler düşündüm işte. saçma ama güzel sonuçta seni düşündüm, içinde sen varsın ve sadece senin için...

Nutellayı seversin bilirim. Onunla ilgili birşey olacaktı. Ufak bir nutella alacaktım sana. Birde yanında tek bir kaşık yada istersen 2 kaşıkta olabilir. Sonra buluşurduk seninle. Sana onu verirdim. Sende şapsall derdin. Belki biraz gülerdin. Belkide odun derdin yapa yapa bunu mu yaptı? yada  bunu mu bana hoş gördü derdin. Haklısında...

biliyorum bu hediyeyi sevinmezdin. ve bilirsin bende sadece bununla yetinmezdim.

Sana ellerimle bir ekmek alırdım. Hani tost ekmeği gibi. Onun üzerine "Elif seni seviyorum" yazardım.
ama öyle değil bak! Kızma hemen! tek tek ekmeklere harfleri yazardım. Sonra bunu birlikte yerdik. güzel olurdu.
Sahi sence nasıl olurdu?

Bunlardan önce tabiki bir mektup yazardım.  sana mektup yazmayı seviyorum. Biliyorum belki bundan sıkıldın ama sana duygularımı, hislerimi ve sevgimi böyle anlatıyorum işte. Onu verirdim. Birde tabiki her buluşmada alamadığın gül kuruları olurdu. Bak sevgilim onlar yanımda hala... Ne zaman alacaksın sevgilim? Ne zaman sana getireyim? Annen kızmaz demi bu sefer?

Bunların yanında başka bir şeyde yapardım. Mesela bir kutu yapardım yada alırdım. İçerisine jelibon, çikolata, ufak not kağıtlarına yazılmış sevgi sözcükleri mesela "Bak bunu görünce güleceksin" şeklinde.. ne bileyim işte sana olan sevgimi katardım içine. Sende her zamanki gibi almazdın. Kızmıyorum sakın yanlış anlama sevgilim! Annen görür diye almazdın biliyorum. Sen haklıydında...


Yarın(14şubat) hiçbir yere gitmeyeceğim. Seni bekleyeceğim. Bilgisayarımın başında, yatağımın ucunda ve hayallerimde. Yani o günü sana adayacağım. Çünkü o günün en güzel şeyi sensin. O gün seninle güzel olur.
Biraz eskilere gideceğim. Alamadığın gül yapraklarına bakıcam. Ne zamandan beri bakamadığım resimlerine bakmaya çalışacağım.  Yazdığın notlara, puzzleye, deniz yıldızına... Yani kısacası bana ne kattıysan onlarla yaşacağım. Belki Seni  hissederim yanımda. Belki onlarda ufak bir sen görürüm. Birazda sahipleneceğim onları kızma şimdiden. çünkü sen dokundun onlara. Senin kokun, senin izlerin olacak o yüzden.

Sevgilim. Ben iyi değilim yazamayacağım. Kendine iyi bak olur mu? Sevgililer günümüz kutlu olsun. Sen olmasan bile senli olsun... Seni çok seviyorum.

özledim.
seviyorum.

Edit:
Seni yaşamaya ilk önce sanal ortamdan başladım. geçmişdeki konuşmalarımız, sana olan kızgınlıklarım. hepsinin üzerinden geçtim. hepside güzel işte. seni o kadar özlemişsimki aylardan beri bunlardan kaçıyordum. Seni o kadar çok özlemişimki sevgilim. Her anını her noktanı her hareketini o kadar çok özledimki. Sadece birgün olsun birgün olsun sevgili olmayı o kadar çok isterdimki. Sevgili derken yanlış anlama. sadece birlikte olmak konuşmak eskileri yaad etmek tekrar gitmek istersen gidersin sevgilim. Ama gitmesen olur mu?  Bakma bana işte sevgilim gitmen gerek biliyorum. Benim boş boğazlığıma verirsin inşallah. Şimdi biraz daha seni arayacağım hatıralarımda. bulmak kolay olacak, bırakmak çok zor. Olsun seni bulacağım ve seni yaşayacağım ya o yeter bana. Ağlasamda zırlasamda bu bana birşeyler katacak. Senden ailenden hayallerimizden... Yine eskisi gibi umutlu olacağım belki. Belki birşeyler başarmak için adım atacağım. Sen olacaksın kısaca hayatımda. Eskilerle de olsa SEN olacaksın sevdiğim. Seni çok seviyorum. Seni çok  özlüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder