1 Şubat 2012 Çarşamba

ansızın gelirsin aklıma...

Ansızın aklıma gelirsin. Çıkman uzun olur, girmen kolay...
Yine ne oldu onur! yine nerede hatırladın beni diyeceksin belki. Hatta belki niye hatırladın.. Neden hatırlıyorsun.. Unutmadın mı, unutmayacak mısın diyeceksin. Beni için şunu der misin içinden eğer görürsen bu yazıyı. "Neden hatırladın sevgilim, ne oldu çok mu özledin?" der misin benim için... Merak etme içinden de, kafi. Nasıl olsa duyarım ben onu. Hep derdin ya hani içimdesin, solumdasın diye sahi duyarım demi sevgilim?

ansızın geldin işte aklıma... Bir yabancı gibi değil, bir sevgili, bir dost, bir anne gibi...
Merak etme yaptığım kötü şeylerle değil. İyi şeylerle hatırladım seni...

Hani balomuz vardı bizim. Seninle birlikteydik o zaman.. İyi kötü bir ilişkimiz vardı.. Birlikteydik iste mutsuz olsak bile, kavga etsek bile "bizdik" sonuçta..
Aklıma geldin sevgilim... Seninle konuşamadığımız o akşam aklıma geldin. Kim bilir ne kadar kızmıstın bana. "Salak ya cevap vermiyor." Gelsin göstericem ben ona gibi cümleler kurmuştursun kesin biliyorum seni...
Sahi sevgilim. Şimdi de kim için öyle cümleler kuruyorsun? Benim için kurduğun o tatlı cümleleri içinde hafif kıskanclık olan hani.

Benim için hiç "Nerede kaldı bu salak. Gelsede bi sarılsam" diyor musun?
Özlüyor musun beni? Kokum geliyor mu? Gülüşüm geliyor mu sana?

Çok soru sordum sevgilim, biliyorum. Otur yorulmuşsundur. Bensiz günlerin nasıl geçti?

Neyse şizofrenleştim yine bak. Gelmeden sana sorular soruyorum, geldiğini farz ediyorum.. Özlediğimdendir aşkıma bakma...

Seni çok seviyorum. Seni çok özlüyorum...

3 yorum:

  1. Vakit çok geç artık.
    Sana gelmeye , biz olmaya , seni tatmaya çok geç artık.
    Seni sevmeye bile geç !
    Elini tutmadan yürümeye alıştığımdan beri.
    Ellerimsiz olmadan yaşamayı öğrendim.
    Sana sarılmadan uyumayı , gözlerine bakmadan görmeyi .
    Hatta seni öpmeden gülmeyi öğrendim.
    Başka insanlarla , başka olayların ortasında , başka bi ben olmayı.
    " Ama özledim be çok bişey değil de !"

    YanıtlaSil
  2. Belki gelirsen , beni öyle görme diye hiç ağlamıyorum sevgilim .
    Belki gelirsen , beni sağlam gör diye .
    Yoksa trip atamam gittiğin için , her gün fotoğraflarına bağırıp duruyorum sevgilim .
    Özür dilerim , kızmıyosundur inşallah ?
    Bazen çıkıyo aklımda kendi kendime ' hayatım su getirirmisin ' diye sesleniyorum .
    Sonra aklıma geliyo sonra yine üzlüyorum sonra yine ağlamamak için zor tutuyorum kendimi . Sonra diyorum ki gelicek , çünkü kimseye söyleme ama ben biliyorum sen ölmedin .
    Herkes öyle sanıyor sevgilim , onlarada üzülüyorum ;
    Ölmedi gelicek '' diyorum aptal aptal bakıp ağlamaya başlıyolar .
    Bir de mezarın var , engel olamadım yaptılar . Kim var içinde bilmiyorum .
    Herkimse Allah rahmet eylesin . Şimdi oraya gidiyoruz ziyaretmiymiş neymiş . Neyse yine konuşuruz sevgilim , ben gidiyorum .

    He gelirsen çay hala sıcak , yemekte var dolapta açsan ısıtıp yersin .
    Neyse seni çok seviyorum sevgilim .
    İnşallah geldiğimde evde olursun .
    Neyse beni bekliyorlar , hadi Allahaısmarladık ..

    YanıtlaSil
  3. Bir an bekle, arkana dön ve unuttuklarını anımsa.. Kaybettiysen ara, kırdıysan af dile, kırıldıysan affet; Çünkü hayat çok kısa.

    Şems-i Tebrizi

    Bu sözü görünce aklıma sen geldin ilk.Seni kırdım ;Beni Affet ,
    sana kırıldım; Seni affettim.

    YanıtlaSil