6 Haziran 2012 Çarşamba

ansızın baslamıstı her şey haberimiz yoktu masumduk.

Her şey bir puzzle, bir anlamazdın ve biraz korku ile başlamıştı hatırlar mısın?
Programcı olduğumdan mıdır bilmem sana seni seviyorum deme şeklim bile garipti hayatında sanırım bundan sonra sana kimse öyle seni seviyorum demez biliyorum demeyecekte, daha iyilerini yapabilirler ama bunu yapamayacaklar ben ilk ve son olacağım eminim.
Ulan bi insan seni seviyorum diye sevdiği kızın puzzle oyununu yapar mı be! yaptım.
Acemiydik o zaman korkudan açamamıştın puzzleyi ben resmini çekip göndermiştim. Sonucunda peki ya ne demiştin sevgili?
Evveett!!
Ne güzeldi o gün ne güzeldi... Sanırım hayatımda yaşadığım, yaşayacağım en güzel andı...
bir yandan da anlamazdın şarkısı meşhur muydu neydi, dinlerdik onu bizim şarkımız olmuştu anlamadan..

Ansızın başladı her şey masumduk, acemiydik...
Ama her şey güzeldi be.

Fazla yazmayacağım içimi başka bir gün boşaltacağım havamda değilim, sen bekliyorsun beni içerde.
Seni boş bırakmam lazım.Yorgunsun ayrılık yormuş seni, kokumu özlemişsin dizlerinde uyuyacağım, sarılmamı özlemişsin tüm gece sana sarılarak uyuyacağım. öpüşüm aklına gelmiş alnından olan, alnından öpeceğim... Alın yazısı misali...

Neyse oyalamayın beni, gitmem gerek, bekleyenim var.
Seni çok seviyorum be. Ulan çok seviyorum be.. Seni çok özlüyorum...

Özledim, sevdim,saçmaladım...
Özlüyorum...Seviyorum...Saçmalıyorum...

1 yorum: