21 Ekim 2014 Salı

ölüm varmış gibi özledim seni.

hüzün notaları kulağımda, sensizlik yanıbaşımda gözyaşları yegane arkadaşım mavinin kaybolduğu bu akşam. gökyüzü parlak değil, kuşlar yuvasına çekilmiş ortalık kış öncesi sessiz ve soğuk. gene bir gün sensiz geçti. senin özleminle gelip geçen günler gibi.

bi müzik duyarsın içinde söz olmaz ama hüzün olur işte o an nerede olursan ol bir çift damla dökülür gözünden. neden dökülür bilmem sanırım çok sevmek beklemekten kaybetmekten... her şey olabilir. düşünsene ey sevgili ne cenazeme geleceksin ne cenazene gelebileceğim. belki ölüm bile birleştirmeyecek bizi. bir zamanlar hani diyorduk ya "hayatım" hayat son bulurken neden göremeyeceğiz birbirimizi. ölürsek birgün kim gelecek? görebilecek miyim seni o musalla taşında ruhum tamamen bedenimden çıkmadan hissedebilecek miyim seni? ağlayacak mısın? en güzel anları aklına getirecek misin? ölüm var sevgili. biz istemesek de kabul etmesek de ölüm var...

bir şarkı seni hatırlartır.
bir şarkı ölümü.
adını özledim.
gözlerini.
sana dair aklına gelebilecek her şeyi
bugün çok özledim.

biliyorum geçer
acım
sensizlik
peki ya o?
asla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder