23 Ekim 2014 Perşembe

kutlu olsun sensiz bir yıl...

23'ler...
Bir 23'ün daha sonuna geldik bu akşam.
Seni tanıyalı kaç sene geçti? 6? 7? koskoca yıllar geçti. kimi sensiz kimi senli. hesaplarıma bakılırsa sensiz geçen gün sayısı senli geçen gün sayısının içine edip bırakıyor yani anlayacağın ondan çok. kutlu olsun bir yılımız daha "eski" sevgili. seni iyi ki tanımış iyi ki sevmişim.

onlar o gelse bile her şey hayal ettiğin gibi olmayacak diyorlar. onlar bilmiyor ki ben seni gelişini hayal ettim sadece geldikten sonrakilerini değil. onlar bir şey bilmiyor.
yalnızım sensiz işte.
yatağın sıcak tarafı tek olduğunda anlıyorsun yalnız olduğunu.
otobüs biletlerini alırken tek kişilik cam kenarı alıyorsan anlıyorsun yalnız olduğunu.
en sevdiğin çikolataları tek alıyorsan anlıyorsun yalnız olduğunu.
sinema bileti tekse işte o zaman anlıyorsun asıl yalnızlığın ne demek olduğunu.
sabah uyandığında bi mesaj atan olmayınca, en zor anında yanında olan olmayınca, iki kelimeyi duymayalı ayların geçtiğini fark edince anlıyorsun yalnız olduğunu....
işte ben yalnızım.

belki birgün
yek değil
çift oluruz
sevgili

3 yorum:

  1. Yorum yazdım dün ama.sildin mi şuan yok.O kızı Üzdün mü yazdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır herhangi bir yorumunu silmedim neden sileyim... ve sanırım üzmedim anlaşarak ayrıldık. Her şey istediği gibi oldu. Benim nedenim belliydi onunda bu nedenle duramayacak oluşu belliydi o yüzden yaşandı bitti...

      senden sonra insanları üzmeyi bıraktım ben. en son ve en çok pişman olarak üzdüğüm kişi sendin. "çocukluk" diyip arkasına sığınmak saçma olur ama cidden öyleydi.

      şuan kimsesiz sessiz ve sakinim. he bir de annemin her sabah yedirdiği köy yumurtası ve içirdiği ballı sütü saymazsak.

      Sil
  2. En azindan dürüst davranmışsın. Anneni üzme

    YanıtlaSil