19 Ekim 2014 Pazar

güzel haber bunlar!

bombok giden hayatımda ilk defa sevindirici bir haber aldım. biraz sevindim hatta çokça sevindim. hemen hayaller kurmaya başladım. arkadaşlarla ona yapacaklarımızı düşündüm.
ben amca oluyorum! :)))
aklına ilk gelen kişiler çocuk bekliyor. yakında cinsiyeti belli olacak. inşallah sağlıklı mutlu bi hayatı olur. inşallah ilk aşkı senin gibi değecek birine olur. inşallah hep sever, sevilir. eğer birgün gelirsen beraber onu görmeye gidip ona en güzelinden bebek takımları alacağız. belki bebek odasını ben yaptırabilirim amcası olarak. tabii annesi ve babasının istediği doğrultusunda. kim bilir belki birgün benimde gözleri sana benzeyen bi kızım olur. o zaman da onlar yaptırır. mutlu haberlere yardım etmek en güzelidir... düşünsene onun pipisi olucak onu boyayıp facebook'a koyucaz. onunla alıp kız kesmeye çıkıcaz. ngezel olur ya. keşke bir an önce doğsa kız olursa da adı "elif" olsa...

güzel bi haber aldım aklıma ilk sen geldin.
sonra

gittin
Cem Adrian
Sana Sarılınca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder