28 Aralık 2013 Cumartesi

yakma canımı ey yâr!

yeni bir beden de sen.
yeni bir ilişki de sen.
nice sen.
her yerde sen.

hayatıma giren her insan sen oldun. senin adınla sesleniyorum onlara. senin adınla onlara şiir yazıyorum. sana bir şey anlatır gibi onlara bir şey anlatıyorum. seninle konuşur gibi onlarla konuşuyorum. onlar nefes alıyor, bakıyor, gülüyor ama sen değil. kimse senin gibi bakmıyor bana kimse senin gibi gülmüyor bana. kimse senin gibi sahiplenmiyor. yeni insanlar giriyor işte hayatıma kimisi "sevgili" sıfatında kimisi "arkadaş" bi' sen gelmiyorsun işte sen gelsen inan tüm sıfatlar yok olur.

"Aklımda kaldın iyi biri olarak. böyle olmaya devam edecek." demişsin. 

gökyüzüne bakarak oku bu satırlarımı bi' bulut gösterecektir sana olan gülüşümü.

"Kalbimde kaldın iyi biri olarak. öyle olmaya devam edecek."

sen geçmiş zaman değilsin benim için gelecek zamansın. şimdi bu boktan cümledeki tüm geçmişleri çıkartalım;

"Kalbimdesin iyi biri olarak. öyle olmaya devam edecek." 
 işte bu sana yakışan bi' cümle. gözlerine gelsin güzel kadın.

kırgınım bu aralar sana görünce üzüldüm işte. neyse geçer bi kaç güne. yakma canımı yakmıyorum canını.

hoşçakal
gözlerinde
dünyayı
bulduğum
kadın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder