15 Aralık 2013 Pazar

bu akşam bambAŞKa...

bu akşam bir başka sevdim seni, gökyüzü gibi. martılar gibi, annem gibi... sen bilmesen de sen olmasan da ben bir  başka sevdim seni. kalbim  başka sevdi seni. aklım başka. bambAŞKa oldun artık sen. sahi gözlerin ne renkti? kimin için bakardı bir zamanlar? şimdi kimin için bakıyor, kimin için gülüyor. oralarda mutlu musun? Annen vardı tombiş yanaklı o ne yapıyor? babanın ayakları nasıl oldu? En son giderken kötüydü iyidir umarım. her şey yolunda mı başına eskiyi yakıştıramadığım ama binlerce güzel şeyi yakıştırdığım kadın. gözlerinde kendimi sözlerinde geleceğimi bulduğum güzel insan.

bırak şimdi onu bunu sen nasılsın? kalbin nasıl? gözlerin?

Sana şimdi şu şarkı senin için gelsin demeyeceğim. gökyüzüne bak aklına gelen ilk gelen şarkı gözlerine gelsin. nefesini tut sonra bir şarkı düşün bu şarkı da saçlarının teline gelsin. sonra beni düşün gözlerimi, ellerimi, yaşattığım mutlulukları, sonra yaptığım tüm kötülükleri korkma bunları düşününce giderim işte.

gözlerini, sözlerini ve daha nice özelliğini sevdiğim kadın.
gel
sene
bir
akşam.


öptüm gözlerinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder