26 Aralık 2013 Perşembe

hemen gitme

Hemen gitme, otur şurada söyleyeceklerim anlatacaklarım var. Duysan aşık olursun, bilsen meşk... Bir tek seni sevdim demiştim ya hani evet işte o doğru. bir tek seni sevebilmişim. kimi sevmeye çalışırsam çalışayım kimi bu kalbe almaya çalışırsam çalışayım hemen ters tepki veriyor. hani a rh (+) olan bir bedene b rh (-) bir kan enjekte edersin ve ölürsün ya onun gibi bir şey işte kalbime senden başkasını sokmaya çalışmam... almıyor kalbim kimseyi senden başka.

Bu aralar çok hastayım sevgili hani senin zamanında olmuştum ya bronşit. heh işte o bile tekrar etti arttık. bir sen tekrar gelmedin sevgili:) bak burada beylik laf edeceğim, hastalığım gibi gelsene?
aklıma senin bana hasta olduğumda vermiş olduğun bitkisel şeyler geliyor. adlarını unuttuğum için bitkisel şeyler diyorum. sahi sevgili adı neydi?

başını alıp gitme kalbimden sevgili kal burada başkaları gitsin. sen kal. sen sev. sen gel... neden fiillerim sen kadar? neden sevmelerim hep sen?

Sana yapamadıklarımı hep başkalarına yapıyorum. onlar mutlu oluyor senin göremediklerinle. Öyle işte "eski" sevgili... yaşanıyor sensiz ama gel bir de bana sor. gülünüyor sensiz ama gel bir de bana sor. Gözlerinden dünyayı öptüğüm kadın... seni ben ne çok severim...

şimdi gidiyorum "eski" sevgili, bir beden bekler beni...

Hoşçakal
Zorlu
Sevdam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder