9 Temmuz 2013 Salı

herkes seni özledi bil istedim.

yokluğun diyorum hani en zor olanından. sevmek diyorum seni en saf olanından. beklemek diyorum hani en taş misalinden. ben aslında seni tanımadan önce sevmeyi bilmezdim, beklemeyi bilmezdim, özlemeyi bilmezdim ama sen yok musun sen.
sen geldin.
kalbim doldu.
ufacık olan alet ya da organ öyle bi büyüdü ki içerisine herkesi almaya çalıştı herkese iyilik yapar oldu. herkesi sever oldu.
sen gittin.
kalbim boşaldı.
küçülmeye başladı. kimseyi sevemedi. kimseye iyilik yapmadı iyilik yapmayı bırak kendine bile hayrı olmadı.

ölmek diyorum sevgili. ölmenin var olduğu gerçek olduğu bi dünyada neden özlem duyuyoruz? neden kavuşamıyoruz? neden ayrıyız? neden günleri mutlu geçirmektense her gece ağlıyoruz/um. neden hep nedenli sorular soruyor? etrafa hep sorulu gözlerle bakmak niye? neden bu kam? keder?
oturup bizde sevemeyiz mi birbirimizi? aşık olamayız mı tekrardan bu kadar mu zor her şey?
ölmek diyorum sevgili hepimize bir nefes yakınken neden bu ayrılık?

gelmek diyorum sevgili. kuş olup en imkansız noktalarda karşına çıkmak bak ben geldim demek. insanların kilometrelerce ötesinde olan sevdiceğinin yanına gittiğini düşünürsek neden ben senin yanına gelemiyorum? korkuyor muyum? kırarım diye mi düşünüyorum? neden gelemiyorum. gelmiyorum. gelip görüp kaçmak istiyorum. son gidişinde bana seni sevmiyorum dediğini duymadım. son kez seninle konuşmadım. -kaçtın- alacağım var senden . bir hoşçakalda olsa olsun alacağım onu sırf senin gözlerinde ölmek için bir hoşçakal alacağım var senden.

çocuk diyorum sevgili. kırardık birbirimizi üzerdikte insan değildik biz valla bak. aşık olmayı beceremeyen iki çocuktuk. erken yaşta evlendirilmiş gibi bi bok yapacağını bilmeyen iki çifttik. ben öğrendim hayatı demek isterdim ama yarısını öğrendim hayat çok zor. gel seninle devam etsin bu hayat. hem annemde özlüyo seni. arada o napıyor diyo. çocuktun kaybettin onu çenene diline sahip çıkamadın diyo. çocuktuk sevgili. ne kadar kabul etmesekte büyüdük artık.

sen benim özlemim, kederim, neşem, efkarım, ailemsin. her şeyimsin işte. sen benim AŞK'ımsın. çocukluk değil, lise değil. kalbimin aşkı. sen benim en kıymetlimsin. özledim seni, dayanamıyorum artık bil isterim.

ölmek diyorum sevgili
gelmek diyorum sevgili
özlemek diyorum sevgili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder