5 Aralık 2012 Çarşamba

tarifi yok.

özledim seni.
özledim işte basit gibi gelebilir
saçma gelir
hatta
ne bileyimişte özledim.
benzetmeler yapmaksızın.
doğalca
içten.
özledim.
seni ben çok özledim be gülüm. çok
neredesin şimdi?
ne yapıyorsun? anıyor musun beni besmele gibi sofraya her oturuşunda? ben anıyorum, mercimek çorbasını her yudumladığımda. biliyorum sende severdin.
bu aralar fazla alıngan fazla kırılganım.
sesini özledim.
kokunu da
kısacası senle olan ve seninle ilgili olan her şeyi özledim.
özledim
benzetmesin tarifi olmaksızın özledim.
kelimelerin yetmeyeceği
cümlelerin kurulamayacağı kadar çok özledim.
baktığım her insanda seni görüyormuş gibi özledim.
herkes sen oldun benim için.
sen oldun dediysem basitleştirme anlamında değil sakın ha yanlış anlama.
kırılırım. zaten anlamazsında biliyorum. hatta bu aptal yine benzetme yaptı yine eline yüzüne bulaştırdı ddersin eminim.
eğer bu satırları okuyorsan biliyorum yüzünde hafif bi gülümseme olacak. pişkince biraz. gülümseme de değil aslında sırıtma olabilir.
heh işte
o dünyalara bedel.
sen gül.
sen üzülme.
sen acı çekme.
sen ağlama.
kıyamam.

sen hep ol sevgili hep ol...
hiç kaybolma...

4 yorum:

  1. Geçen gün rüyamda gördüm seni. msnde konuşuyorduk aynı eskiden oldugu gibydi.uyandıgımda gercektende o zamanda oldugumu sandım,gerçekten de konuştugumuzu. Çok şey değişti o zamandan bu zamana bir sen değişmedin bende. Bazen sanki gitti içimden diyorum gerçekten gitti sonra ertesi gün bir şey yine bir şey oluyor. Bir anda ters düz oluyorum. Yok olmayacak farklılıgın degismeyecek.Bugun annemden bana getirdigin şalı çıkartmasını istedim hala kokuyordur biliyorum ona dokununca cok zorlanacagımı bılıyorum ama alacagım artık aylardır cıkartıp bakmaktan alıkoymuştum bu kez bakacagım hatta ilk kez takacagım,seninleyken taktıgım o günden sonra. Belki inanmazsın ama en mutlu günümdü o gün benim.Seninleyken yalnız sen vardın,kimse geriye kalan hiç kimse umrumda degildi.o zamanlar ne kadar güzeldi.Zamanın olmadıgı bir günde seni görmek isterdim.Bu aralar durmadan bıkmadan istedigim tek şey var üniversiteyi kazanmak,marmara üniversitesini kazanmak.

    YanıtlaSil
  2. Bir yer var biliyorum
    Her şeyi söylemek mümkün
    Epeyce yaklasmısım , duyuyorum
    Anlatamıyorum...

    Salın omzumda.

    YanıtlaSil
  3. zamanın olmadığı günde seni görmek... kulağa aslında çok hoş geliyor. zamanın, kimsenin, telaşların acıların olmadığında seni görmek. aslında günde demeyelim sonuç olarak sınırlandırıyoruz. "zamansızlıkta" olsa olur mu bunun adı? zamansızlıkta seni görmek istiyorum. bakmak. görmekle bakmak arasındaki farkta vardı sanırım bi aralar dil ve anlatım hocam söylemişti bakmak daha uzun süre olanıydı sanırım. hafızam beni yanıltmıyorsa böyleydi herhalde. evet bakmaktı sanırım. kısa sürmesin seni görüşüm o yüzden bakmak olsun. "zamansızlıkta sana bakmak" istiyorum. heh şimdi bunda anlaşalım. uzun sürsün öyle kısa sürmesin hikayemiz gibi.


    senden sonra ilk defa kötü çocuk oldum. ilk defa sigara içtim. ilk defa içime çeke çeke içtim sigarayı. bi garipti. saçmaydı da. onda bile seni düşündüm. ne yalan söyleyeyim sana uyuz olduğum için içtim. o an orada sana şiir yazdım. kafamda. kimseler bilmedi o anı ama sen bileceksin.

    çok saçma ya en boktan anımda bile sana yazıyorum. en güzel anımda sana yazıyorum. sen benim anım olmuşsun. farketmedim bunu şimdi farkettim. zamansızlıktaki anım.

    buralara yazmıyorum genelde o zaman konuşuyormuş gibi oluyoruz. geç yazınca trip atasım geliyor. o yüzden yazmıyorum cevap vermiyorum. genellikle yazımla veriyorum. kızma olur mu?

    kalemin önümde.
    kaplumbağa anahtarlığın elimde.
    sen ise kalbimde.

    YanıtlaSil
  4. Sen ve sigara çok uzak bu iki kelime. ne yazacagımı bılemedım aslında. Sınavım vardı bugun ama kotu yaptım unıvesıteyı kazanamam dıye korkuyorum cok korkuyorum. kazanmak en büyük istegim oldu bu günlerde. şalı masa sandalyemin arkasına koymus annem cok güzel durmus kokusu gıtmıs yataın altında sabun kokmus ama cok azıcık var duruyor hala.

    YanıtlaSil