29 Ekim 2012 Pazartesi

sevdim

sevdim.
bir tek seni sevdim.
benim öyle süslü kelimelerim yok,
seni anlatabileceğim.
laf oyunları da yapmayı bilmem.
kelimelerimde çok kötüdür.
yazdıklarımda
ama bir şeyi çok iyi yaptım.
sadece sevdim.
sevdim işte.
ötesi yoktu
ilk kez ve tek seni sevdim.
hissettiremedim belki ama sevdim.
onlar gibi iyi şeyler yapamadım ama
onlar gibi iyi bakamadım sana ama
sadece
sevdim.
çocukca
masumca
safca
yalansızca
sevdim işte.
öyle bağıra bağıra seni seviyorum diyemedim.
hep içimde yaşadım sevmeyi.
sahi sana hiç bağırarak seni seviyorum demedim di mi?
elini tutarak, gözlerine bakarak seni seviyorum demedim di mi?

utandım.
çocukca utandım işte.
bağıramadım.
gözlerine bakıp söyleyemedim.
oysa şimdi olsan
yine yapamam sevgili.
kandırmayalım birbirimizi.
sevdim mi hep içimden severim ben
bilirsin
aslında ne çok istiyorum şuan sana bağırarak seni seviyorum demeyi.
bilemezsin.
gökyüzüne bakıp söylesem duyar mısın?
herhangi bir akan suya söylesem?
aldığım nefesi bırakırken söylesem?
bakkaldan aldığım paranın üzerine yazsam?
sana ulaşır mı?
duyar mısın?
saçmalamaya başladım sanırım.
cahil aşığın cahilce hayalleri diyelim bunlara.
ama
inan yaptım.
bunları yaptım.
çocukca ama bir umut olsun diye yaptım.

sahi sevgili duydun mu? 
sahi sevgili hissettin mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder