23 Eylül 2011 Cuma

Hatırlar mısın buraları ?

Hatırlar mısın buraları ? Gel senle biraz eskilere gidelim zor olacak ama olsun gidelim olmaz mı ? Son bir kere cesaretini toplayıp gidelim olmaz mı ? Olur demek için zorluyorsun kendini ama diyemiyorsun olsun ben biliyorum..


Hatırlar mısın burayı ? Hani her geldiğinde buradan yukarı çıkardık. He bir kerede senle burada ...


Peki bu yolu hatırlar mısın ? Senle her zaman buradan geçerdik ve her zamanki yerimize gitmek için.Şimdi yaz tabi buralar sıcaktır.Sen buranın soğunuda bilirsin demi sevgilim ? Hani ellerimi ısıttığın ? Birbirimize sarıldığımız yoldu demi burası ?


Hani bak köpekler çıkar diye zor yürüyordun bu yoldan hatırladın mı ?

İşte tam bu noktada benim karnıma vurmuştun. Elinde kuvvetliydi ha karnım acımıstı sonra şaka yaptığımı söylemiştim. Ve yine vurmuştun.

Burada oturmuştuk hani senin çantanı karıştırmıştım tam burada sinirlenmiştin. Hani 5 TL paran kayıptı. Onu bulmuştuk bu sayede taksi paran çıkmıştı. Birde hani bolibonların hepsini ağzıma attığın yerdi burası. Dizlerine yatardım uyurdum arada da..


  Hadi burayı hatırlarsın artık. Hani küçüklük resimlerini gösterdiğin yerdi burası. Arkadaşın vardı benimde arkadaşım gelmişti birlikte buradaki oturaklarda oturmuştuk. Ne güzeldi demi ama ? Tarih sanıırım 19 Mayıstı demi ?

 Burayı kesin hatırlarsın yada unutmuş olabilirsin sevgilim. Burada ilk kez sana karşı ağlamıştım. İlk kez ayrıldığımızda senin karşında burada ağlamıştım. Soğuktu hava senin elinde eldivenlerin vardı . Benim ise birşeyim yoktu. O an boynuma atlamak istemiştin sanırım ama yapamamıştın.Ben sana yalvarırken sen benim yüzüme bile bakmamıştın sevgilim. Hani işte bak burası orası..
 Burayı kesin hatırlarsın sevgilim sana en güzel anların yaşattığım yerdi. Otururduk burada seninle arada. Sana aldığım hediyeleri burada verirdim. Şimdi hatırladın mı ?
 Burası ise sevgilim trip yapardın hani.  Saçma da olsa güzel tribindi yaklaşık 3 dakika yanıma gelmemiştin. Şimdi hatırladın mı sevgilim. Daha sonra barışmıştık. ve gülmüştün o gül cemalin ile..
 Burayı hatırlarsın kesin. Senle spor yapardık. Ben yapmak istemezdim aslında sana birşey olacağından korkardım ve çantalarımızı orada bırakmıştık ya hani. Biri çalar diye korkum vardı. Ama zorlada olsa yaptırırdın güzeldi işte sevgilim.
 Şu ağaçların altını hatırlar mısın ? Hatırlamıyorum deme sevgilim hatırlarsın iyi düüşün. Orada seninle otururduk. Altımızda gazete kağıdı olurdu.Hatırladın mı şimdi ? Mozaik pastanı burada tattırmamıştın bana.Çok istemiştim ama olmaz ! sana daha iyisini yaparım demiştin. Hani yapsana iyisini sevgilim ?
 Buraları hatırlaman zor olabilir sevgilim.Burada bekçi kulubesi vardı.  Kaldırmışlar sanırım. Burada senle müzik dinlerdik. Hatırladın mı ? Hatta sana burada ilk defa şarkı söylemiştim. Aa onur bu şarkıyı bana neden atmamıştın güzel şarkı bile demiştin. Bak birinci şarkı buydu. İkinci şarkı ise buydu. Güzeldi demi hatırlar mısın sözlerini ?
He birde bunun arka tarafında benim üzerime kağıt parçaları atmıştın. Gözlerini kapat demiştin bende kapatmıştım tam atıyordun ben gözlerimi açıp arkamı dönmüştüm. Dana demiştin. Sinirlenmiştin bana hatırlıyor musun sevgilim ?
 Burayı çok seviyorum sevgilim. Burada senle ilk defa simit yemiştik. Yanında birşey yoktu ama olsun sen vardın ya. He birde şuan yanımda olan kalemi burada vermiştin.Ve buraya onur elif yazmıştık hatırlar mısın ? Hatırlarsın tabi benimkide kuruntu.
 Bak sevgilim. Burası sensizliğe başlanğıç noktam. Burada sana şalı vermiştim. Ve yanındaki notu. Notu şuan okuyorsundur umarım ? Yada okursun belki birgün. Şal ne güzelde yakışmıştı. Aynı melekler gibi olmuştun.Daha sonra ağlayacaklı gibi oldun ama ağlamamıştın güçlü sevgilim. Sonra sarılmıştın bana sımsıkı. Hiç bırakmayacakmış gibi. ! Aa olur mu öyle şey dana. Nasıl bırakırım seni...
Derdin hep. Sonra ayağa kalkıp ilk defa ayakta öpmüştüm seni. biraz utanmıştın ama olsun herşeye değerdi.
 Burayı hatırlar mısın sevgilim ? seninle simit almaya gittiğimiz simitci hala yerinde duruyor hic gitmemiş. Belki birgün geldiğinde buraya gidip ondan simit bile alabiliriz demi ? Neden olmasınki ? Simit biraz sertti ama olsun. Sen 5 Tl uzatmıştın adama sağolsun amca benim verdğim parayı almıştı seninkini  değil.

Bak sevgilim. Seninle yaşadığımız yerler.. Benim fazla param yoktu o zaman kafelere felan gidemezdik. İşte burada takılırdık seninle. Ben severdim. Sen sevmezdin ama olsun. güzeldi yine... Belki birgün buraya gelirsin ben olmam yanında belkide birlikte geliriz. İnşallah geliriz sevgilim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder