23 Eylül 2011 Cuma

Hissetmek !

Hissediyorum bazen bana ihtiyacının olduğunu hissediyorum işte sorma nasıl hissediyorsun diye. Hani klasik bir laf vardır "Sever hisseder seven bilir.." İşte sana verecek cevabım bu olabilir. "Seven bilir.."  Arada kalbim duracakmış gibi oluyor hani seni ilk gördüğüm andaki gibi. O an diyorum kesin birşey oldu bana ihtiyacı var ama yanında  olamıyorum ! Hani sende sevdin ya zamanında sanada bu oluyor muydu ?
Bu aralar hiç aklına geliyor muyum ? Bu çocuk napıyordur acaba diyor musun ? Hiç içinden de olsa  seni seviyorum diyor musun ? Demiyorsun sanırım desen ben ne yapar ne eder duyardım. Bilirsin kulaklarım iyi işitirdi. Ben sessizce değil haykırarak söylüyorum. Peki ya sen duyuyor musun ?


Sen yokken birçok şey değişti sevgilim. Ama tek bi şey değişmedi. Senin yerin ve sana olan sevgilim.  Mesela her kahvaltıda kaşarlı tost yerdim artık yemiyorum. Yada senin arayıpta tarifini verdiğin makarnadan yapmıyorum ! Arada yapıyorum ha unuttu zannetme unutmadım seni unutmuş salak numarasına yatıyorum !

Birde arkadaşlarım değişti sevgilim. Birtanesi var iyi biri. Ne yazsam ne söylesem dinliyor. Galiba bunları senden sonra ilk paylaştığım kişi o. İyi biri yani anlayacağın.
He birde sevgilim hayallerimi gerçekleştirmeme az kaldı. Q7 senin dediğin jeepten. Onu almak için var gücümle çalışıyorum. Belki geç olacak ama olsun olacak sonunda.. Evimiz içinde ufak eşyalar alıyorum.. Birgün mutfağı büyük odaları ufakta olsa olur dediğin evimize gelirde eksiklik görme diye.

Kısacası saçmalıyorum. Seni özledim. Senle olmayı. Şapsal demeni gerzek demeni özledim. Özledim işte.Biliyorum kimse senin gibi olmayacak zaten de olmasını istemiyorum. Sen hep son kalacaksın. Sen hep tek kalacaksın. Seni seviyorum umarım rüyamda seni görürüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder