24 Eylül 2011 Cumartesi

Garip Hayat...

Hayat garip hatta çok garip... Belki seçimlerimizden dolayı bu oluyordur. Belkide kaderimiz böyledir. Bilmiyorum işte benimki bana göre çok garip. En sevdiğim insanı kaybettim. Kendi ellerimle onu kaybettim. Bir umut geri kazanmak istedim belki geri döner belki geri dönüp yine birlikte oluruz diye. Ama ne gariptirki geri kazanmaya çalışırken bile onu mahvetmişim haberim yok. Onun tüm hayatını mahvetmişim ellerimle bilmeden. Şimdi nasıl sevgi bu diyeceksiniz ? Sevgimi lan seninki ! diyeceksiniz haklısınızda....


Gariptirki onu ne kadar çok seversem onun hayatı mahvoluyor. Ne kadar çok bağlanırsam.Ne kadar  çok ona ihtiyacım varken onun hayatı mahvoluyor... Şimdi sevmelimiyim onu ? Sevmeye devam mı etmeliyim ? Gerçi sevme lan ! deseniz bile ben onu seveceğim çünkü ben ondan başkasını sevemem sevmem bunu ona yapmam yapamam.

O belkide benden nefret ediyor. Belkide nereden tanıdım seni diyor. Belkide keşke tanımadaysım seni çıkmasaydın o akşam karşıma diyordur. Kim bilir... E yani desede haklı  çünkü benim tarafından mahvedilmiş bir hayatı var.

İstemezdim böyle olmasını keşke olmasaydı dersiniz. Keşke gibi lanet bir kelimeyi yine kullanırsınız. Ne çare elinizden birşey gelmez. Yapacak hiçbirşeyiniz olmaz.  Onun yanında olmak istersiniz ama olamazsınız. Sesini duymak istersiniz duyamazsınız. Ellerini tutmak istersiniz yapamazsınız. Yapamazsınız bunu çünkü yapacak ne cesaretiniz vardır, ne yüzünüz....

Artık sizin hayatınızda mahvolmuştur. Gerçi  kendi hayatınızı düşünemezsiniz bu konumda onunki daha önemlidir. O sizi birakıp gitsede onunki daha bir değerlidir. Her insanda bu olur sanırım. Yani olmasa bile bende oluyor.

Elimden birşey gelmiyor. İlk defa bu kadar caresizim. Bu kadar yalnızım bu kadar acizim... Yalvarırsınız Allaha " Tekrar hayatı düzene girsin tekrar eskisi gibi olsun dersiniz" Hani eskiden onun için ettiğiniz dua var ya "Allahım onu tekrar bana bağışla yeniden birlikte olalım" dediğiniz dua var ya o artık çıkamaz ağzınızdan çünkü Allaha karşıda yüzünüz , duanız yerdedir. Yani bu durumda kimse yanınızda değildir.. Kendi kendinize savaşmaya başlarsınız. Kim bilir bu savaş birgün zaferle biter ya da  bir inthar ile..

Karmakarışıklarda olursunuz işte. Ona karşı kendinize karşı suçluluk duygusunda olursunuz zaten olmalısınızda çünkü siz 2 hayatı mahvettiniz hem kendinizi hem onu... Bu durumda kendi hayatınızı pek düşünemezsiniz dediğim gibi onun hayatı daha önemlidir...   İçinizde fırtınalar kopar onu görmeye gitmek istersiniz gidemezsiniz kafanız gitmek ister ayaklarınız gitmez. Bu durumda beyin ve vücut ayrı çalışır. Hangisini dinlemeli ? Beyin mi ? Vücut mu ?

Eğer giderseniz karşısına çıkarsanız hayatını birkez daha mahvedeceksinizdir. Bunu göz önüne alamazsınız birkez daha onu mahvetmek istemezsiniz. O yüzden uzaktan seversiniz. Uzaktan işte... Bazen evinin yakınına gidip bir köşede ağlarsınız dakikalarca bazende eski anıların olduğu yerlere gidersiniz..

Belki birgün karşısına çıkıp tüm herşeyi affettirmek istersiniz. Bunun  içinde zaman gereklidir. İnsanoğlu için en beklenmeyecek şey zaman. Bekleyemezsiniz çünkü aceleci olursunuz.  Sizce Allah o günü zamanı bize nasip edecek mi ?  Herşeye rağmen onun karşısına çıkıp mahvettiğiniz hayatı affetirebilecek misiniz ? Bence bu çok zor ama yapılmayacak şey değil...

Size tek tavsiyem olabilir bu hayatta en çok sevdiklerimize zarar veririz... Lütfen bunu unutmayın...

2 yorum:

  1. sımdı sana yazıyorum,sebebıyse haklı cıktıgımı gostermektı. hanı demıstın ya sen yoksun unı kazansam nolur sen yoksun, ben senı unutamam unıye baslasamda bı degısmıcek fılan dıye. bak gordun mu her seyı kabullendın. ölüme bile alısılan su zamanda sen bana benım yokluguma alısamıcagını soyledın. ama bak alıstın hemde tam benım dedıgıme geldın. once hayatına yenı ınsanlar gırdı sonra ıse unıversıteye basladın ve artık gulebılıyosun,artık bı ortama gırdıgın zamanlarda aklına gelmıyorum mesela . sen bu'sun cunku. sen bır cevreye gırer gırmez degısebılen bı ınsansın. sen benım hayatıma sadece olumsuz etkılerı olan bı ınsansın.sen yanlıslarını gormezden gelıp hep yaptıgın ıyılıklerı gun yuzune cıkartan bencıl bırısın. evet sımdı soyluyorum sana;sen ne elınden gelenı yaptın aslında ne de yapman gerekenlerı . sen sadece kendını kurtardıktan sonra devam ettın yoluna. evet sana bunu yazdım cunku haklı cıktım ben,cunku sen yenıldın,ıste sımdı sen kacıyosun,sana yakısanı yaptın bugune dek yıne oyle yapıyosun. kendını kandır ıste nasıl olsa ınsanlar senden aptallar sanıyosun sen. benım ıcın ıfade ettıgın tek sey koskocaman bır 'KEŞKE'den baska bır sey degıl.Ölesiye pısmanım senle yasadıgım her sey ıcın. hayatıma kattıgın tum artıları goturdu bana yasattıkların. ıste sen boyle bırısın , sen yanlıs gırdıgın yollarda sadece kendını dogru zanneden bırısın.Başlarda koyuyodu olanlar ama artık gucluyum ben,senın naptıgın ne kazandıgını dusunup zaman kaybetmıyorum mesela.Sen bı ıkı yuzlusun,uzuluyo gıbı gorunup aslında herseyın yolunda oldugu hayatında kendı yolunu,kendını dusunen bır zavallısın.Gormek ıstemedıgın gerceklerle mutluluklar sana "ZAMAN KAYBIM":)

    YanıtlaSil
  2. Birincisi ben hiçbir şeyi kabullenmedim. Kabullenememde. Sadece bekliyorum birgün geleceksin birgün yeniden olacağız diye. Bekliyorum işte çünkü bir bok yapsam seni mahvediyorum. Seni bitiriyorum. Hani üniversiteye başladım ya seni unuttuğumu düşünüyorsun. Sen bu kadar basit biri gör beni gör çünkü gözünde ben hep öyleydim. ! Ben seni unuttuğumu mu zannediyorsun ? İşte bunu zannedecek kadar salaksın ! Seni unutamam işte unutmuş numarası yapan salak biri olurum etrafa gülücük saçarım belki ama içimi kimse bilemez sen bile bilemezsin ! Ben hala senin iyiliğini düşünmeye çalışıyorum be ! Belki birgün gelirsin beni güçsüz görme diye hergün kendime daha çok güveniyorm ! O hayalini kurduğun evi yapmak ve arabayı almak için kendimi geliştiriyorum. Sen bunlara inanmayacaksın biliyorum. Sen benim hiçbirşeyime inanmadın bu zaman kadar. Sen benim herşeye rağmen iyikimsin ve öylede kalacaksın. Sana hiçbirşey için keşkem diyemedim. Zaman kaybım haşa hiç olmadın. Yeni giren insanların hiçbirinin önemi yok benim için. ! onlara gülsem bile içimde seni unuttuğumu mu zannediyorsun ? Senin yokluğuna alıştığımı kafandan nasıl geçirebilirsinki ? Her baktığım yerde seni görüyorum ulan ben ! Her baktığım kapalı insan sen olursun diye ümit ediyorum be ! Sen ne diyorsun ! Senin yaptığın gibi "unutmayı" çare bilen biri değilim ben ! BEn seni içimde yaşıyorum artık ! Sen beni sevmesende yaşıyorum ! Çünkü biliyorum bir zaman seni seviyorum demiştin onlarla yetiniyorum ! Onlarla avunuyorum ! Ben ne desem sen beni öyle göreceksin. Sen beni gözünde çizmişsin "Bununda Sevgisi buymuş Bu da unutmuş herşey yalanmış " Modelini onu yaşıyorsun ! Aç bak gözlerini ! ben hergün seni bekliyorum ! hergün senin için çalışıyorum ! hergün seni hayal ediyorum !ulan daha dün rüyamda seni göreyim diye dua ettim be ! yazık Ne diyimki ! "HERŞEYE RAĞMEN İYİKİMSİN !" "HERŞEYE RAĞMEN İYİKİ TANIMIŞIM !"

    YanıtlaSil