23 Eylül 2011 Cuma

Nefret Ediyorum.

Nefret ediyorum kendimden. Yaşadığım herandan nefret ediyorum. Kimseye bir faydam yok ! En sevdikllerimi kırıyorum üzüyorum. Nefret ediyorum iste ! Uğrunda öleceğim tek insanın hayatını kendi ellerimle mahvetmişim. Onu  ne hale soktum kim bilir. Nefret ediyorum işte kendimden !  Her kötü şeyden sonra kendini affettirmek için özür dilersin ya ! buna kaç özür dilemeliyim ? Kaç özür affettirki ?


Affettirmez çünkü onun hayatını mahvettim. Ailesine karşı mahvettim. Kendisine karşı mahvettim. Ne saf biriyim ! Nefret ediyorum kendimden yaptıklarımdan. ! Bugünden sonra umutlu olamam hayattan. Çünkü sen zor durumdayken ben hayattan ne zevk alırım ne umutlu olurum  gerçi  hayattan zevk aldığımda yoktu. Ne kadar iğrenç biriyim gözünde kim bilir. haklısında Nefret dahi edemezsin belki derdin ya hani " çünkü nefret ettiğin birine birşey beslersin." Tek dileğim umarım hayatın en kısa sürede düzene girer ve herşey eskisi gibi olur. Beni tanımadığın anki gibi. He merak etme beni bu yazıdan sonra kendime büyük ihtimalle zarar vermeyi deneyeceğim.  Belkide gerçekleştiririm. Hayatını mahvettiğim gibi kendi hayatımıda mahvedip son yolculuğuma giderim. Seni hep sevdim. Bunu unutma..

Kısacası Nefret ediyorum kendimden !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder