1 Aralık 2015 Salı

bu ararlar

ölmezsem.
bir daha
ölmem
ben.

5 yorum:

  1. Ben dun buna yorum yazdim sildin mi anlamadım. noldu noluyo?

    YanıtlaSil
  2. Senden yorum bekleyen biri olarak yaptığın yorumu silmem. büyük ihtimalle yollarken internet kopmuş olabilir. bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu noluyo degil sana noluyo. Ne bu olmezsem olmemler?

      Sil
  3. Bu aralar yaşama hissi yok içimde depresyondayım sanırım. her şeyden sıkıldım. sevenlerim yok. sevdiklerim yok. çok yalnızım. kalabalıklar içinde yalnızlık çekiyorum. hiçbir şey yapasım yok. eğer ötenazi yasal bir şey olsa inan bir saniye durmam başvururum. askerliğim çıksa da buralardan gitsem ihtimali düşündüğüm için askerliğimi erteletmedim. belki çıkar giderim buralardan ölüm orada bulur beni...

    ben bu aralar hiç yaşamak istemiyorum. kimseyi sevmek istemiyorum. kimseyi beklemek istemiyorum. ben bu aralar ben değilim. ben yok, ben gitti.

    YanıtlaSil
  4. Sen bu aralar cildivmissinn bence. Herkesin hayatında kotu seyler oluyor. Buna rağmen sukredip yasamayi bilmek gerek. Allah sevdiğini kuluna dert verirmis. Her ne olursa olsun bu kadar umutsuz olmamalisin
    Sacmalama kendine gel silkelen...

    YanıtlaSil