26 Kasım 2015 Perşembe

hangimiz ölmekten korkuyoruz?

tesadüfleri severim. sen bana ali altay - eksik bir şey dinle dediğin vakitlerde onu dinliyordum. şimdi mabel matiz bir hadise var.

bi' insan ölümden korkmalı mı? Ölümden korkan insan neler yapar? Eğer benim gibi ölümden ve ölmekten korkmuyorsan ne yapmalı? İnanır mısın bu aralar yürek yemedim ama ölümden ve ölmekten hiç korkmuyorum. korkmuyorum çünkü kaybedecek bir şeyim yok. iş hayatım istediğim gibi gitmiyor, kendimi geliştiremiyorum. durduğum yerde sayıyorum işte. bu o kadar koyuyor ki anlatamam. iş hayatının monotonluğunda gidip geliyorum. birkaç yıl daha sabretmem gerek sanırım sonra yurtdışına gitmeliyim diyorum kendime hiç dönmemek üzere. oralarda kalmalıyım belki belki oralarda insanlara daha iyi değer veriliyordur. kim bilir.

bu aralar hiç ölmekten, yok olmaktan korkmuyorum.


3 yorum:

  1. Inanirim evet.
    Sen asla oldugun yerde saymazsin senin olduğun yere gelebilmek icin insanlar yillarca uğraşıyor. Bugun mutsuzum ve ilk defa belki de mutsuzken "üzüntülü" sarkilar dinledim. Oyle halsiz ve yorgun hissediyorum ki kendimi. Hic bir sey yapasim yok . Yemek yiyesim yok ders calisasim yok. Sadece ingilizce ve ingilizce dizi izleyip uyumak istiyorum. Baska insanların hayatlarinda kendimi kaybetmek belki de bilmiyorum. Hickira hickira aglayasim var. Hic bir sey istedigim gibi gitmiyor. It gibi uğraşıyorum yine de istediğim sonucu alamıyorum. Umudumu kaybetmeye başlıyorum artik. Beklemekten yoruldum. Birsey yapmalıyım değiştirmeliyim belki de bir şeyleri ama olmuyor bunu yapmaya dahi mecalim kalmadi. Gozlerim daliyor daldigim an kafami ceviriyorum ve senin salak okulunu görüyorum. Buraya girmeden önce inşallah yazmıştır dedim yazmissin bunlari burda seninle paylaşmak anlamasan bile yazmak iyi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırdır seni hüzünlüyken mutsuz müzik dinletecek kadar ne üzdü? Ben de aynı senin gibi hissediyorum yorgun mutsuz huzursuz. Hadi gel galatanın dibinde bi yağmurlu akşamda hıçkıra hıçkıra ağlayalım. Sen umudunu kaybetme eğer sen umudunu kaybedersen ben yok olurum eririm biterim.

      Sil
    2. Yok sen aglamazsin, aglatirsin laf sokup s:
      O zaman umudumuzu en olmadik anda bile kaybetmiyoruz. "Umut Her Zaman Vardir..." diyoruz.

      Sil