20 Kasım 2015 Cuma

kokun geldi kokuma...

Uzun süreden sonra ilk defa senin kokuna bu kadar yakınlaştım. Seni bıraktığım o yokuştan geçtim. O lastikçinin olduğu sokağa uzunca baktım. Belki oradadırsın diye etrafı iyice kolaçan ettim ama ne yazık ki yoktun. Akşam 7 sularıydı. Neredeydin sevgili? Kokun vardı ama sen yoktun her zaman ki gibi. Üstelik sana bu kadar yakınken.

Yanımdaki abiye anlattım abi neden buradan geçtik diye?  Tam da kale center'ın orada başladım seni anlatmaya. Ben sevdiğimi burada kaybettim abi diye. Üzüldü biraz... Korkma abi kaybettim derken ölmedi sadece gitti hayatımdan ve bir daha olmayacak kelimeleri döküldü ağzımdan. seni beklediğim o direğin dibine öyle bir baktım ki anılar canlandı her yerde. öğlendi hava güneşliydi güneşli olmasına rağmen üşüyordum. korkudan mı ne?

O yokuştan hiç inmemek öylece orada beklemek geldi içimden hani seni minibüsten indirdiğim andaki an geldi gözümün önüne arkandan baka kaldığım... sanırım şalını takmıştın hep o an gelince aklıma nedense beyazlar içinde hatırlarım seni tıpki evet cevabından sonra ki gibi...

bu aralar biraz sen kaçtı gözüme.
kokun geldi

5 yorum:

  1. Sanırım aynı anda o yol uzerindeydik :) hemen hemen o saatlerde otobusten inmistim. Binmeden once bekledigimiz an geldi aklima. "Tamam taksiye de hayvan gibi bin" dedigin birden gülme aldi sonra :)

    YanıtlaSil
  2. Birinin esyasinin kokusunu icine cekmek "keske simdi yanımda olsaydin demektir. Seni o kadar çok özledim ki anlatması zor demektir."

    YanıtlaSil
  3. ben hep eşyalarının kokusuyla yaşıyorum. parfümün, kalemin, notların... her şeyin kısaca. bugün öğretmenler günü ve bugün tek senden bekledim bi kutlamayı. sesini. tenini. kokunu.

    YanıtlaSil
  4. Öğretmenler gunun kutlu olsun; bana aşk'i ogreten adam

    YanıtlaSil
  5. Ali atay - eksik bir şey mi var
    Mabel matiz - bir hadise var

    YanıtlaSil