30 Aralık 2014 Salı

bahanemiz mi olmalı cesaretimiz mi?

Unutmak mı? vazgeçmek mi?
bir arkadaşım araya mesafeler konuşmamazlıklar girince sevgi azalır demişti... haklı mı sence?
bence değil çünkü insan sevgisini azaltmak için bir bahane arkasına saklanır cesareti olmayanın tek çaresi bahanedir. biz de sevgimizi azalmak için "mesafe, konuşmama" gibi şeylerin arkasına saklanırız.
benim bahanem yok sevgili.
unutmadım,
vazgeçmedim,
seviyorum.

bu aralar güzel şeyler olacak gibi bir tane grup şirket ile anlaştık onların işlerini yapacağım ek iş olarak. bir yandan okul bir yandan kolej devam ediyor çalışıyorum güzel ve yoğunluk var. ve sanırım bu hızla gidersem hayalini kurduğun arabayı alabileceğim. şaka şaka onu almak için çoook çalışmam lazım.

sen nasılsın? neler yapıyorsun? bahanelerin var mı?


gözlerin dünyanın
en güzel şeyisi

6 yorum:

  1. Sevdiğimiz insanı kaybetme korkusu çok kötü.

    YanıtlaSil
  2. Nenem dediğim.biri vardı hatırlar mısın??

    YanıtlaSil
  3. Evet hatırlıyorum hafızam beni yanıltmıyorsa komşunuzdu. Ne oldu? Neyi var? Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  4. Doğru hatırlıyorsun. İyi değil felç geçirdi o benim anne yarım gibi.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Bu durumda ne söylenir ne yapılır hiç bilmiyorum annem öğretmedi. Üzgünüm sadece tüm kalbimle... Zamanında çok bahsetmiştin inşallah iyileşir en kısa zamanda. Tekrardan geçmiş olsun, yapabileceğim bir şey olursa seve seve...

    YanıtlaSil