28 Temmuz 2014 Pazartesi

pek bi' ihtiyacım var sana

bu aralar çok yalnızım çokluk içinde yalnızlık annem ve babamı terk etme aşamasına geldim diyebilirim. ayrı bi eve çıkmak istiyorum araba hayalimi rafa kaldırıyorum galiba bir süreliğine çünkü onlar benim sözümü dinlemiyor beni takmıyorlar. işte bu yüzden dolayı kaçıp gitmek istiyorum onlardan her şeyden kendi başıma kendi ayaklarımının üstünde durmak istiyorum onlara muhtaç olduğum süre boyunca hep kırılacağım hep bi reddediliş olacak...

kücükken bi' bayram babamdan bir şey istemiştim bizi burger'a götürmesini götürmüştü sağolsun kapısına kadar sırf kardeşim babamın elini tut dediği halde tutmadığı için kızıp oradan geri eve dönmüştük o gün bu gündür her bayram bunu hatırlarım... en büyük bayram yanılgım en büyük bayram kırılganlığım...

bugün de aynısı oldu ey sevgili. sadece 1 km'lik yere götürür müsün dediğim halde götürmedi altımızda araba ve traktör varken onca imkan varken sadece bu isteiğimi yerine getirmedi. arabayı bana verse ben götüreceğim tam bilmediğim için vermiyor onu da sadece bugün çok kırıldım. gideceğimiz yerin sonucu benim için çok önemliydi...

tüm gün yataktayım yatıyorum seninle adımızın yazdığı taşın oradaki oda da... seni düşünüyorum benimle konuşup bana fikir düşünce veridğini hayal ediyorum...

birikmiş bi param var yeni dönemde o parayla eve cıkacağım arkadaşlarla bi yıl ev kiramı ve ev paramı cıkartmış olur. ben de çalışır bursumla beraber az yerim yetinirim. zaten bir sene sonra hayırlısıyla mezun olacağım ondan sonra kendi evimi tutabilir tek başıma yaşamaya çalışırım.

bugün çok kızdım sevgili. annemleri mezuniyet törenime dahi çağırmayacağım yaşatmayacağım o gururu onlara göremeyecekler beni öyle...

anneme üzülüyorum ama babama asla...

bu aralar çok kırgınım sevgili neyse senin başını ağrıtmayayım. doğum günün yaklaşıyor. sen bakma bana ben bulurum bir çaresini bulurum bi yolunu...

senin yıldızın yanımda olduğu sürece pusulaya ihtiyacım olmaz benim...

bu aralar
pek bi'
ihtiyacım var
sana

2 yorum:

  1. Bu kırgınlıklar kalıcı olmaz. babana kızma annen için en azından ona kırılma boşuna. ayrı eve çıkmak nedir sen sahipsiz misin ailen var başında saçmalama. bu sinirin geçicek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcı olan bir kırgınlık gibi duruyor. bugün köydeyiz apartopar istanbula gitmek için hazırlanıyorum onlardan izin almadan gideceğim. Onlar benim dediğimi yapmayıp başka insanların dediklerini yaptıkları sürece ben hep sahipsiz ve sözü dinlenmeyen biri olacağım... ailem var ama sözde sadece sözde... umarım geçer, umarım geçtiğinde kendi evimde olurum

      Sil