8 Temmuz 2014 Salı

07.07.14 hatırlar mısın sevgili?

07.07.14... hatırlar mısın sevgili bu tarihi? Bu tarihte sözlenecektik... bu tarihte ailem ailenle tanışıp yeni bir aile olmanın adımını atacaktık... haıtlar mısın sevgili?

Koy bi demli çay otur şöyle... bulutlara karşı, göz yaşları akacak peçete alma bırak toprakla buluşsun. buluşsun ki orada açsın çiçekler orada açsın güller...

Hatırlar mısın sevgili? bugün sözlenecektik seninle... konuşmalarımızın birinde hani en tatlı olanlarında söylemiştik bu tarihte sözlenip nişanlanalım diye ne güzel günlerdi sırf bu tarihin güzelliğinde unutulmaz bir an olsun diye bunu seçmiştik hatırlar mısın sevgili?

Sözlenecektik sonra ileri ki güzel bi tarihte evlenecektik. minik parmaklı bir kızımız bir de oğlumuz olacaktı haylaz. evimiz arabamız... evimizin mutfağı kocaman olacaktı içinde senin yaptığın yemekler kokusu saran hani. pembe panjurlu falan hikaye mutfapı kocaman olacaktı bizimkinin hep orada vakit geçirip hep orada seni seviyorumları bahşedecektim dünyaya ve sana. orada yeniden aşık olacaktım. belki orada bir iş gezisinden döndüğümde sen evde olmayınca gene telefonda makarna yapmayı öğretecektin. gene bu sefer yağsız yapacaktım ama olsun sen öğretmiş olacaktın sevgili. hatırlar mısın bunları? neyse bunlar derin mevzular.. çayın soğumasın sevgili bi yudum al. sahi çayını tek şekerli mi içerdin yoksa şekersiz mi? bak görüyor musun bunu bile unutmuşum zaman ne de çabuk geçiyor hafızam senin alışkanlıklarını tutacak kadar kuvvetli olmuyor sevgili yaşlanıyoruz...

Bugün senle olduğumuz yerlere gitme vaktiydi ve öyle oldu. seni hatırlatacağını bile bile oralara gittim. biliyor musun hala sen kokuyor oralar hala senin gülüşlerini taşıyor kuşlar. ve sanırım bunları bitek ben duyuyorum başka insanlar neden duymuyor ki sevgili? gerçi duymasınlar kıskanırım...

Bugün çok güzel ve çok kötüydü hani cennetle cehennemi aynı anda yaşarsın ya onun gibi bir şeydi sevgili. bugün yoktum ben bugün yeniden doğdum ben... bugünden sonra toparlanmam biraz zaman alacak ama toparlanacağım biliyorum bugün bir başkaydı sevgili...

çayın bitiyor sevgili benim de gözlerim kapanıyor yaştan. bunları yazarken her zaman ki gibi ağladım sen okurken ağlama sakın ben ağladım ikimizin yerine...

hatırlar mısın?
sevgili
bugün sözlenecektik

2 yorum:

  1. Üzülme. ben sileli çok oldu öfkeyi, kini. Acılar yok iyiler aklımda güzel anılar aklımda. Yaş'lanmasın gözlerin.

    YanıtlaSil