29 Mart 2014 Cumartesi

yüzümde hüzün yoktu...

Ben seni sevdiğim zaman - Firdevs Altındaş dinle güzeldir hoştur ey sevgili.

Ben seni sevdiğim zamanlar hiç savaş yoktu
olmaz olur mu güzelim hiç haberim yoktu.
Ben seni sevdiğim zamanlar süpermendi babam
gökkuşağı gibiydi annem şimid soldu
Ben seni sevdiğim zamanlar bize hergün bayramdı
Deliydik biz zırdeli aklımız yoktu.
Ben seni sevdiğim zamanlar harçlığım babamdan
açlık nedir bilmezdik biz karnımız toktu.
Beni seni sevdiğim zamanlar bir kızımız oldu
şimdi bir anne bir baba lazım ona
kaçmak hesapta yoktu.
Ben seni sevdiğim zamanlar bize hergün bayramda
Samanlık seyrandı be güzelim.
Yandı
Bitti
Kül Oldu..


Ah be sevgili ben seni sevdiğim zamanlar... ah ne güzel zamanlar onlar. saçlarım ağarmamıştı, yüzümde hüznün izi yoktu. ben seni sevdiğim zamanlar çok büyük adamdım sevgili. Ben seni çok severdim çok.

Ben seni sevdiğim zamanlar
hep gülerdim

2 yorum:

  1. Yine güleceksin yine. İnatla bağlanacaksın ve nokta koycaksın artık seni üzen şeylere adı elif olana da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülüyorum, mutluyum ama hep bi' eksiklik var hani çayı çift şekerli içersin tek şekerin eksik olur ya onun gibi bir şey sen eksiği... Çayı içersin ama çift şekerli tadı olmaz...

      Nokta koyamadığım tek cümlemsin hep virgül attım aklıma sen geldiğinde noktayı yakıştıramadım sana.

      Senden sonra ilk ciddi ilişkimde zorluk çektim, senin izlerin hala devam etti ve olmadı o da bitti. Ben yine yalnız...
      "Kenan Doğulu - Şeytan Tüyü" şarkısını dinliyorum. Ne güzel de demiş;
      "Asla sana kızamıyorum, sana küsemiyorum
      Sen beni aşık ettin
      Asla yerine koyamıyorum kimseyi
      Öl dedin de ölmedik mi?"

      Ben sanırım sonsuzadek seni bekleyen bi' aptal olarak yaşayacağım bundan pişman ya da mutsuz değilim. :) Ben seni çok beklerim, çok severim sen mutlu ol yeter ey gökyüzlü kadın.

      Sil