27 Mart 2014 Perşembe

o akşama dönmek için ne yapmalı?

Görür görmez vurdu beni
O an zaman durdu sanki
Saplandın sol yanıma
Acımadın hançer gibi
İsmini unutmak zor değil
Zor olan
O eşsiz
O sessiz
O derin ah ah ah…

Demiş Özcan abi Ah o gözlerin şarkısında. Hatırlar mısın? Hani bana göndermiştin gözlerinin güzelliğini sana anlatırken. Yine senin gelmeni beklediğim bir akşam vaktinde gelipte söylemiştin sonra her zaman ki gibi temizlik yapmaya gitmiştin. Pazatesi günüydü hafızam beni yanıltmıyorsa pazartesi temizlik gününüzdü anneciğine yardım ederdin. Yanakları tombiş olan kadın'a yani seni bu dünyaya bahşeden ayaklarının altında cennet olana...

Adı kalbime, gözleri gözlerime nakşedilmiş sevdiceğim, seni sana anlatıyorum işte yaşadıklarımızı o akşamı anlatıyorum. Her şeyimi alsalar bana bir o günleri verseler, nefesini nefesimde birkez daha hissetsem. gözlerinde kaybolsam, ilk gördüğüm de ulan evleneceğim kadın bu desem. yeter bana. söz başka bir şey istemem. mızıkcılık da yapmam sadece o anlar sadece sen olsan yeter bana söz elif yemin ederim söz sen olsan kafi... -olmayacak onur olmayacak elif bir daha olmayacak elif bir daha hayatında olmayacak kendini kandırıyorsun elif gitti, elif unuttu, elif noktalandı...-

Seni yanımda taşımak için bugün ilk adımımı yaptım. Hani yine hatırlar mısın denizin tee en diplerinden çıkarttığın deniz yıldızlarını? onların bir parçasını bileklik yapıp kolumda taşıyacağım. bi abiyle konuşup onların bir parçası için bileklik yaptırıyorum artık her zaman yanımdasın. hastalığımı düşündüğüm de nefesim seni aradığında gözlerim seni görmek isteyip bana eziyet çektirdiğinde seni görmek için senden bir parçaya bakacağım...

Çok büyüdük sevgili çok, benle sevgin de mi büyüdü ne? Sığmıyor artık, kağıtlara yazamıyorum kalemler yazmaya varmıyor. anlatamıyorum işte bir ağmaya renkleri nasıl anlatırsın ki? ben de anlatamıyorum sana sevgimi...

Seni bu akşam da bu vakitte, bu hafta da, bu ay da ve bu yıl da çok özledim sevgili. sen bende hiç bitmeyeceksin bu besbelli.

seni seven çaresiz 
bi' adam

2 yorum:

  1. Sen çaresiz değilsin bu sıfatı hakedecek birisi hiç değil.

    YanıtlaSil
  2. Çaresizim gülüm çaresiz, yapayalnız aylak bi çaresiz.dünyanın en çaresiz adamlarından biri olabilir ya da onlar benim bi' kopyam olabilir. neyse bunlar derin mevzular bi' kahveyle konuşulacak konular. nerelerdesin? nasılsın? annen iyi mi? ya baban? ya abin? mahallenin en haylaz çocuğu nasıl?

    YanıtlaSil