22 Eylül 2013 Pazar

sevdim ben (hep seni) sevdim

yazı çağırdı geldim.
nasılsın sevgilim oralarda? sesin nasıl? kokun? saçların? gözlerin...
nasıllar onlar anlatsana birazcık bana iyi gidiyor mu her şey. her şey yolunda mı? mutlu musun oralarda. insanlar üzmüyor di mi seni? gülümsüyorsun. gülümsüyordursun inşallah.

keşke her şey koca bir rüya olsa. benim büyümem senin büyümen. saçlarını oksayarak uyandırsam seni. 21 mayıs günü akşamı uyandırsam seni rüyadan. biraz terli olursun eminim korkmuştursun çünkü ayrıldık sonuçta.  sonra sarılsan bana. keşkeleri sevmem işte...

seni düşünmekten kendime bakamaz oldum bu aralar. buraya yazmıyorum diye düşünmüyor zannetme. yazıp seninde içini mahvetmek istemiyorum artık. içimde yaşamaya çalışıyorum. yaşadığım sürece de kendime bakamaz oluyorum. saçım sakalım birbirine karıştı, bıyığım uzadı, sakallarım çıkmaya başladı. e birazda zayıfladım.

gözlerine dünyayı serdiğim kadın. nerelerdesin, kiminlesin? kimlere gülüyor o gözlerin?
aşkına avare oldum bu cihanda.
akşam vakti gibi seviyorum seni. cuma günü gibi seviyorum. gözlüğüm gibi seviyorum seni. patlıcan yemeklerini sevdiğim gibi seviyorum seni.
Metrobüste gördüğüm her kadını sana benzetiyorum çok saçma. Karşılacağız diye korkuyorum çok saçma. görsem ne yapırım diyorum çok saçma. ulan ben seni çok seviyorum işte... her kadın sen, her beden sen. her koku sen. ah bir beni görsen... sevgini bilsen. bi kerecik olsa gözlerimden seni görsen başka bir şey istemem kâfi. adını her kelimeme bahşediyorum. Besmeleden sonra elif diyerek başlıyorum her sabaha. aklım elif. kalbim elif.

Hoşçakal diyemediğim kadın. bi hoşçakal alacağım var senden unutma.

gitme gözlerimden, 
gitme sözlerimden. 
gitme kalbimden. 
kal.

1 yorum:

  1. bok gibi gidiyo. üniversite bu muydu dedim yani. 4 sene nasıl çekicem bilmiyorum. yani benim gbi insanın arkadası yok. daha erken biliyorum ama ne biliyim ya sıkıcı işte. yuvarlanıp gidiyorum

    YanıtlaSil