24 Eylül 2013 Salı

nefes alıyoruz çok şükür der gibi seviyorum seni.

sevgilim bugün de ölmedim. bugün de güldüm. bugün de ağladım. bugün de yalnızdım.
annem terk etti.
kardeşim terk etti.
babam bir yerlere gitti.
kalbim hala yerinde.
nefesim gitmedi o sadık kaldı.
sen?
damarlarımda dolaşan kan gibi bir şeysin işte sende gidemedin.
bugün peki bi yalnızım kardeşimden ilk defa ayrıldım. gitti o da okumak için bir yerlere ne kadar kavga etsemde onu özlüyorum. annem ağlıyor, bende ağlıyorum. belli etmesemde anneme üzülüyorum. kuytu köşelerde ağlamaya alıştığım için geçip oralarda ağlıyorum. gözlerim de kızarmıyor artık çözdüm. ağladığında elini gözüne götürme o zaman kızarmıyor sevgili. lazım olursa kullan. ama yok yok sen sakın kullanma sen ağlama. ben ağlarım yerine. sen gül olur mu.

biliyorum sevgili, sende oralarda bir yerlerde yalnızsın. mutluluklar dilerim yalnızlığımızla. hadi gel bunu bi çay içip kutlayalım. hadi gel bunu bi sevelim. gel aşk olsun gel.

bu gece de ölmedim 
sevgili.
bu gece de özledim
sevgili.
bu gece de öptüm.
gözlerini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder