19 Ağustos 2012 Pazar

onlar hic bilemeyecek bayramin sen oludugunu

sanırım bu yazımda hiç yokluğundan yada duygusal bir anıdan bahsetmeyeceğim. mutlu mesut bir yazı olmasını istiyorum nede olsa bugün bayram.

Eskiden tüm bayramlarımı ilk sen kutlardın... Toplu bayram mesajlarıyla değil sırf bana özel yazılmış mesajla tatlıda olurdu. Sevinirdim açıkcası hemen orada duygularımı belli edemesemde sevinirdim içimden ve sen bunu hiç bilemezdin. He birde bayramlarda hep bi pot kırardın ailene karşı. Hatırlar mısın sevgili?

Annemin, babamın kardeşimin bayramını kutlamanda hoşuma giderdi, yani sen söylemesen bile telefonda bana söylerdin ya oda güzeldi. Aynı şekilde bende senin kutlardım güzel olurdu.

Şimdi sen yoksun ya benim bayramımım kimse kutlamıyor. Kimse senin gibi özelmesaj atmıyor. Yani kısacası toplu mesajlarla kutlanan basit bir bayram, he birde arada bazıları arıyor fedakar olan arkadaşlarım. Toplu mesaj sevmediğimi bilenler de bazen özel mesaj atıyor bazıları ise hiç atmıyor. İşte böyle sensiz bir bayram böyle geçiyor sevgili. Bayramlıklarımı bile alamadım çünkü sen varken bayram bayramdı benim için, bir günöncesinden çıkıp çarşı pazar mağaza gezip bayramlık bakardım hatta ondan önce seninle bilgisayardan siteleri gezerdik, aşkım bu bayram ne giysem diye? Ahh! ne güzelde olurdu onlar. Şimdi olsanda beraber seçsek...

Yakın zaman içerisinde gidiyorum buralardan, senin olduğun yere.. Hani evimizin temelinde olan ufak minik taş vardıya hani üzerinde"Sonsuzum." "elif ve onur" yazan eve gidiyorum. Anılar biraz beni bekler di mi?

Belki sen gelirsin diye telefonumu, msnimi hep açık tutuyorum sevgili... Hiç kapatmıyorum geçmişe inat... Ve hiç gelemeyceksin diye umutsuzluğa kapılmıyorum. Biliyorum birgün bu şehir seni bana getirecek. Hem duamıda ettim bu sabah."Allahım ne olur elifi benim hayırlım yap, hayırlım o olsun sen her şeyi gören ve bilensin" dedim. Sahi sence bu dua kabul olur mu? Hemde içimden taaa senin olduğun yerden ettim. birazcıkta gözümden yaş geldi ederken zaman neyi gösterecek bilinmez ama inşallah kabul olur di mi sevgilim?

Şimdi sokakta herkes çıkmış bayram sevincini yaşıyor ben ise sessiz sakin bir köşede oturuyorum gelenlerin ellerinden sıkmıyorum yabani oldum diyebilirim. Bir köşede sessiz sakin oturuyorum.

Aslında onlar hiç bilemeyecek asıl bayram senin bana geldiğin gün olduğunu sevgili...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder