13 Ağustos 2012 Pazartesi

gitmek gerek

Gitmek. Her şeyi herkesi bırakıp hemde öylesine. belkide yüz üstü bırakıp. Gitmek...
Nedense bu aralar sadece yapmak istediğim tek şey bu. Her şeyi herkesi bırakıp gitmek...
Adımı unutmak, kafamdakileri unutmak, elbiselerimi ve kim olduğumu unutmak istiyorum. Sahilin oradaki bi bankda oturup dünyada neler olur? İnsanlar ne yapıyor? bakışları ile bakmak istiyorum etrafa... sanki dünyaya ilk kez gelmiş gibi...

Biraz da senle başbaşa kalmak istiyorum. Başbaşa derken hemen buluşma anlama sevgili! Kalbimdeki, solumdaki seninle... Onu dinlemek istiyorum biraz... hayatımı ona göre şekillendirmek, ondan yardım alma, onu hatırlamak ve biraz daha çok onun olmak istiyorum...

Devrik cümlelerimde nereye koyacağımı unuttuğum yüklemime bir yer bulmak istiyorum. belki bu sefer cümlelerim düzelir belki de hayatım düzelir? Sahi bunun hiç mi imkanı yok sevgili?

Birazcıkta insanlara güvenmek istiyorum, biliyorsun senden sonra kimseye güvenemez oldum. Senden sonra her kim olursa olsun karşımdaki ona daha da çok kırılır daha da çok umut besler oldum. Umut besler oldum derken duygusal anlamda değil yanlış anlayıp kıskançlık triplerinin lüzumu yok şimdi.
İş anlamında dostluk anlamında...

Biliyor musun? Bu sana biraz garip gelecek ama. Sen olduğun zaman tek dostum senmişsin... Bana sonsuzadek tek inan, Sen başarırsın, sen yaparsın sen kimin hayatısın! diyen kişi birtek senmişsin. Senden sonra kimse bunları demedi , diyemedi...

Öylesine her şeyi bırakıp gitmek istiyorum. Tüm benliğimi tüm kimliğimi kaybederek gitmek...

Gitmekyalnızolmakgerekbazen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder