9 Nisan 2022 Cumartesi

bir kaçış noktası mısın?

eski bir şiir gibisin aklıma bi yerden geliyorsun, geldiğin zaman çıkmıyorsun günlerce aylarca seni söylüyorum. sonra birden unutuyorum. sonra yine bir gün yine geliyor.geçmeyen bir ağrı gibisin, geçmeyen bir yara. öldürmüyor, süründürüyor. 

seni tanıyalı, seni bileli yıllar geçti, sensizlik senliliği önüne geçti, bu yara neden halen kanıyor? neden atamıyorum aklımdan, kalbimden. ilk aşk mısın sen? ilk olduğun için mi? ya da bir şımarıklık mı? ya da bir kaçış noktası mı? sen nesin? 

ben tükendim, bendeki sen tükenmedi. seni çok sevmiştim ondandır senden kalan yalnızlığı sevmem. neden geçmiyor yüreğimdeki bu yaralar. günler öylesine geçiyor ki rutine oturmuş bi şekilde rutin dışına çıkmak için seni getiriyorum aklıma. darma duman oluyor o rutinler, göz yaşı durmuyor dökülüyor teker teker. unutulmuyor işte..

geldim
sana
kaçtım
senden

1 yorum:

  1. Seni hiç kötü hatırlamıyorum ve belki inanmayacaksın ama mutlu olmanı çok istiyorum. Mutlu musun ? Yoksa mutlu olduğuna mı inandırıyorsun kendini? İyi misin gerçekten ?sağlığın ,annen ,baban,gizem hepsi iyi mi ?

    YanıtlaSil