18 Temmuz 2016 Pazartesi

umarım unutmuşsundur...

haberini aldım. gittiğin yollarda çok mutluymuşsun. umarım hala gözlerinin içi ilk gördüğüm gibi gülüyordur. umarım gerçekten mutlusundur.

bu aralar sorma beni, okuma, anma adımı. bu aralar hiçbir şey yapma işte öylece otur bi köşe de bir çay koy açık olsun gökyüzüne doğru bakarak içmeye başla... her şeyi unutup bir saatliğine sadece sen ve beni düşün, düşün ki anılara da ihanet etmeyelim. arada yad edelim. yad edelim ki görsün anılarda sevildiklerini. yaptıklarını, yapacaklarını ve yapmadıklarını düşün. üzdüğün varsa, güldürdüğün varsa, her ne varsa düşün işte sadece senle ben olalım. 365 günün sadece 1 saatini bana ayır. çayını yavaş yavaş yudumla. gökyüzünde güneş batmaya yakın otur. rakı içseydin bi rakı kadehi dolduruver derdim. ama çay kâfi.  365 günün 1 saatinde beni düşünür müsün?

yazma. bu aralar hiç yazma bana.
okuma. bu aralar hiç okuma beni.
gelme. bu aralar hiç gelme bana.

doğum günümde en çok beklediğim şey senden bir telefondu. bok gibi giden bir şeyi belki bir nebze de olsa düzeltebilecek şey senin telefonundu. belki sesin. 365 günde 1 saati geçtim sevgili, 1 dakika... oysa ki bekledim. salak gibi, öküz gibi. bekledim ki gelmedin. hep beklemediğim zaman geldin. canının ne zaman istediğinde . unut onur işte. elif bir daha gelmeyecek. acımasın canın, dökme bir daha gözyaşını. hayal kurma mesela kurma ki ümitlenme... sen hiç bitme ama bit.

bu aralar hiç iyi değilim. her şey üst üste geliyor. arabam bozuldu yaptırdım şehir dışına çıktım. şehir dışında gözlüğümü kaybettim. d. a. r. b. e oldu şehir dışındaydım. ertesi gün eve dönerken kaza yaptım. şimdi gribim. annem yok. hayat çok bok bu aralar. bu aralar hiç iyi değilim, en iyisi mi sen hiç gelme bu aralar.

365 günde
1 saat
1 dakika
1 saniye
benim olsan
ya?

2 yorum:

  1. Bu aralar bende bok gibiyim artik en iyi arkadasim diye bir sey yok artik tek basima.mucadele edebiliyorum bir seylerle. Evet yazmıyorum artik sana çünkü senin bir yolun var o yola tas koyup senin o taslari kenara alip alip yurumeni istemiyorum ve ben yorgunum hic olmadigim kadar.

    YanıtlaSil
  2. Araban icin uzulme neyseki sana bir sey olmamis. Hastaligin icinde gecmis olsum bende gecen gun berbat haldeydim 39 derece atesle arabayi yazliktan istanbula getirdim saglik cok onemli bir sey bunu anladim. Cok doldum ve tasiyorum artik

    YanıtlaSil