10 Temmuz 2015 Cuma

özlendin mi ne?

İftar'da mercimek çorbası içiyor musun  sevgili? Ben içemiyorum içinde aklıma geliyorsun bi kere içmeye çalıştım her yudumda sanki kokun geliyor burnuma. neden bilmiyorum ama yemekler bile seni hatırlıyorum. geçen yazılarımda unutacağım yeni bir hayata başlayacağım diye beylik laflar etmiştim. olmuyor başlanmıyormuş...

sen benim eksik yarım... kırgın kanadım... ne yapsam ne etsem çare bulunmuyor. senli yaşamayı öğrendim artık da tam olanları görünce yanıyor içim eksiliyor bir parçam. bu aralar insanları sana daha çok benzetir oldum. özlemekten mi ne?

bu aralar
özlendin
kadın

4 yorum:

  1. Gecen yil benim dogum gunum bayrama denk gelmisti şimdi seninki gelecek :) hep karistiriyodum ya hatirliyosundur simdi eminim 17 temmuz. Bu defa kutlamak istedim Allah emeklerinin karsligini versin hep com mutlu ol bol bol leyla ile mecnun izle vaktin var midir bilmiyorum gerci ama firsat bukdukca izle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her zaman doğum günümü karıştırıyordun hiç hatırlamaz hatırlayamazdın tarihi bilirdin ama karıştırırdın olsun canın sağolsun :) Teşekkür ederim iyi dileklerin için sen söyledikten sonra her gün izler oldum hatta bunları yazarken de izliyorum...

      Sil
  2. He birde insanlara cabuk Güvenme. Özellikle kizlara. Eskiden böyle dusunmuyordum erkekler daha da kötü derdim evet cok kötü erkekler de var ana kadınlar daha kötü buna eminim artik. Sadece sana oldugunu düşünürsün ama kiz sana olani bin kisiye de soyleyebilir. Bunun da olmadığına nasil emin olabilirsin sana soyleyeyim. Eger kiz senle konusmanin daha en basinda sana karsi yakinsa ve laubaliyse özel seyler konusabiliyorsa anla ki o kiz herkesle bu sekildedir kesinlikle sana ozel degildir. Ama bunu zamana yayiyorsa hemen konusamiyorsa cekingen ve seni zaman zaman tersliyosa o kizi birakma senin gelecegin olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlara artık güvenemiyorum ki dediğin gibi özellikle kızlara kimi sevmeye kalksam kimde seni bulduğumu düşünsem sen olmuyorsun olamıyorsun sanırım hiçbir kimse sen olmayacak. benim bir geleceğim var ama o gelecek bana asla gelmeyecek..

      Sil