18 Mayıs 2015 Pazartesi

sana sensiz aşık olmak?

evde tek olunca sensizlik daha da mı derin oluyor ne? yalnızken yalnızım ama kimsesizken yapayalnız. annem yok, babam yok. kimseler yokken sensizlik daha bi başka. sigaralar ardı ardına yakılıyor. sensizlik daha bi gururlu oluyor.öyle bir gururlu ki gururundan mutluluğa pas vermiyor. ille de ben diyor...

ben mutlu olmak istiyorum artık sadece yüzümün gülmesin kalbimde gülsün. artık ağlamak istemiyorum ben. unutmadan mutlu olmak senle mutlu olmak belki de sensiz. ama artık ben mutlu olmak istiyorum dayanamıyorum bu yokluğa bu boşluğa. ulan öyle bir boşluk açtın ki giderken kaç yıl geçti hala kapatamadım her adını duyduğumda eski haline geliyor meret. sahi nasıl başardın bu kadar sevdirmeyi?

senden sonra kimseyi yerine koymaya çalışmadım, çalışamadım. artık yerine değil senin köşene değmeyecek birileri olsun istiyorum. sana dokunmasın sana karışmasın ama o da olsun be. mutlu olmak onla beraber gülmek benim de hakkım değil mi? bunu sen nasıl başardın? ben nasıl başarabilirim? biri olsun işte seveyim aşık olayım hatta ama sen orada kal, kal be hiç kimse dokunmasın oraya yeri gelsin senli bölgeye efkarlanayım yeri gelsin onlu bölgeye. sahi sevgili bunu nasıl başardın?

eller bunu söylese de kalp bunu yapar mı? ah salak onur yapsa kaç seneden beri yapardı senden bi bok olmaz.

sonumuz mutlu olsun

2 yorum:

  1. Demekki yasak bölgeye değmeden seninle yürüyen olmamış ve sen yenisini her defasında yasak olanla kıyaslamışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yanılıyorsun yasak bölgeye dokunmadan benle olan birkaç kişi oldu ama ne yazık ki ben hep yasaklı bölgemdeki sızıntıyı kapatamadığım için hep onlara bulaştırıp onları o yasaklı bölgeye almış oldum.

      Sanırım bu aralar yasaklı bölgeye değmeyen ve değdirmeyeceğim birileri var galiba.

      Sil