10 Mayıs 2015 Pazar

sahi en çok kaç mil öteden sevdin beni?

uzaklardan da severim seni ben. bilmem kaç mil öteden. adının olmadığı adımının olmayacağı yerlerden severim. en çok ben severim de ben kavuşur muyum orası meçhul. başka dilin konuşulduğu yerlerden severim seni ben. kimseciklerin yüzünü görmediği yerlerden severim. mehtaba karşı yudumladığım su gibi severim seni ben.

ben en çok seni severim de sen?

uzaklarda bile aşık olunuyormuş sana aklımın bir köşesinde sen oluyormuş. şuan kimi düşünüyorsun sorusunda korkusuzca sen adı çıkıyormuş ya bunu yeni öğrendim biliyor musun. cümlelerim gibi hayatımda devrik. ali ata bak cümlesi gibi cümlelerde seviyorum seni ben. süslü cümlelerim yok. özlemlerim de öyle süslü cümlelerle özleyemiyorum seni ben sadece ben özledim cümlesiyle özledim seni. neyse ne yazsam da bir cevap olmayacak. sahi yaşıyorsun di mi sevgili? çok şükür der gibi.

sen özlersin
ben severim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder